تلاش برای حل مشکلات مخابراتی کشور

Author image
Alireza Khaliqyar
پنجشنبه ۱۳۹۸/۳/۹ - ۱۵:۳۸
تلاش برای حل مشکلات مخابراتی کشور

محترم محمد فهيم هاشمي، سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی امروز با یک تعداد از شرکت های مخابراتی و مسوولین ادرا تنظیم خدمات مخابراتی( آترا) جلسه و صحبت های سازنده داشتند.

سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ضمن تشکری از سرمایه ګزاری سکتور خصوصی در این عرصه، شرکت های مخابراتی را تشویق به خدمات بهتر و سرمایه ګزاری بیشتر نمودند.

در این جلسه در باره بهبود خدمات مخابراتي، کیفيت صدا ، کاهش قيمت ها و همچنان کنترول و تنظیم خدمات مخابراتی صحبت های همه جانبه صورت ګرفت.

شرکت های مخابراتی و مسوولین اداره اترا ضمن تعهد همکاری، در بخش بهبود خدمات مشتريان، کيفيت خدمات مخابراتی و همچنان تنظیم خدمات معلومات لازم را شریک ساختند.

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در نظر دارد طی هفته آینده جلسه مشترک با همه شرکت های مخابراتی و مسوولین زیربط داشته باشند، تا برای حل تمام مشکل ګام های جدی برداشته شود.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۱۰
Background image

ارزیابی فیلترشدن ویب سایت‌های غیر اخلاقی مربوط به شرکت‌های مخابراتی در ولایت کابل

مسدود شدن اپلیکیشن‌های انترنتی غیر اخلاقی و سایت‌های انترنتی غیر اخلاقی شرکت‌های مخابراتی...

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۶:۲۵
Background image

نظارت و بررسی سایت‌های انترنتی شرکت‌های مخابراتی ولایت کابل

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و اداره اترا به منظور تطبیق حکم مقام عالی ریاست الوزرا مبنی بر مسدود شدن سایت‌ها و اپلیکیشن‌های...

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۵:۱۵
Background image

امضاء تفاهمنامه‌ همکاری میان ریاست مخابرات و انستیتوت تخنیکی و مسلکی ولایت ننگرهار

تفاهمنامه همکاری بین ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و انستیتوت تخنیکی و مسلکی ولایت ننگرهار به هدف ایجاد زمینة مناسب آموزش عملی...

بازگشت به خبر