شركتهاى خدمات موبایل

شرکت مخابراتی اتصالات

شرکت اتصالات 100 فیصد متعلق به شرکت امارات متحده عربی است، و یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی در جهان و در رس شرکت های مخابراتی در خاورمیانه و آفریقا است که مقر آن در امارات متحده عربی میباشد.

شرکت اتصالات در سال 2007 فعالیت هایش را در افغانستان اغاز کرد. این شرکت سریعترین شرکت تیلفون همراه در افغانستان است. این شرکت خدمات تیلفونی را در 34 ولایت  و دربیش از 200 ولسوالی توسط بیشتر از 12000 نماینده گی تامین میکند. برعلاوه، شرکت مخابراتی اتصالات  21 ولایت کشور را تحت پوشش خدمات 3G قرار داده.

ما یک شرکت امارات متحده عربی هستیم که خرد و دانش  رهبران ما در امارات متحده عربی ما را انگیزه داد تا  درراستای بازسازی افغانستان سهم بگیریم. خرد و دانش رهبران ما اصول کاری ما را تشکیل میدهد. ما به ایجاد فرصت های شغلی برای همه متحد هستیم و هر انچه که خداوند به ما لطف نموده با دیگران نیز شریک می سازیم.  ما به ایجاد فرصت های اقتصادی در سراسر جهان بخصوص در بازار های کشور های نو ظهور مانند افغانستان، رفاه و اسایش را که خداوند به ما ارزانی داشته با دیگران شریک میسازیم. ورود اتصالات در افعانستان بخشی از همکاری های دراز مدت امارات متحده عربی با افغان ها است تا این کشور را به یک افغانستان متمدن، صلح آمیز و موفق تبدیل نمایم.

قابل ذکر است که 90 فیصد از کارمندان شرکت مخابراتی اتصالات را افعان ها تشکیل میدهد. و این یکی اهداف دراز مدت شرکت مخابراتی اتصالات  برای همکاری در توسعه و افزایش منابع بشری و بلند بردن سطح مهارت افغان ها میباشد. قابل یاداوریست که شرکت مخابراتی اتصالات به منظور ارتقای ظرفیت کارمندان داخلی اش راهبرد را ایجاد و عملی نمود که به اساس ان افغان ها بعد از اخذ اموزش های ضروری به سمت های ارشد این شرکت ایفای وظیفه خواهند نمود. ما در نظر داریم تا در حدود 400 کارمند خوبش را اموزش دهیم و توقع داریم که با عملی سازی این طرح نتیجه عالی را بدست اوریم.   دراین برنامه کارمندان افغان در اکادمی اتصالات مقیم امارت متحده عربی توسط مربیان مجرب بین المللی اموزش داده میشوند

اتصالات متقعد است که نقش فعال در حمایت از جامعه و مسئولیت پذیری نسبت به توسعه اجتماعی این کشور دارد.  ابتکارات اخیر ما در حمایت از تیم ملی کرکیت افغانستان و توسعه زیربنای ورزش و همچنان ابتکارات CSR در سکتور صحت، آموزش و پرورش درسایر بخش ها از جمله تعهدات  شرکت اتصالات به مردم افغانستان میباشد.

اتصالات افغانستان مشترکین خود را توسط 231 متصدی با 116 کشور جهان از طریق خدمات رومنگ وصل میسازد. اتصالات سمبول امید به فردای بهتر، بهیود زندگی مردم عام ، ایجاد فرصت های شغلی وکمک به رشد اقتصاد ملی کشور میباشد.

برای معلومات بیشتر در انیجا کلیک کنید http://www.etisalat.af/

 


شرکت مخابراتی ام تی ان

ایم تی ان یک کمپنی جهانی مي باشد كه معاملات وعرضه خدمات خود را در ماه جولاي سال 2005در كشور سودان ،بين سالهاي 1990 الي 1999 در گنان و بينن ،درسال 2001 درسريا، سال 2002 در لیبریا ،سال 2003 درقبرس، سال 2004 درجينيا و در سال 2006 در افغانستان آغاز نموده است.

برای معلومات بیشتر در انیجا کلیک کنید http://www.mtn.com.af

 


شرکت مخابراتی روشن

شرکت روشن (شرکت توسعه تلکام افغانستان) با 6.5 میلیون مشتری فعال و دارندۀ شبکه با ساحه پوشش در بیشتر از 287 ولسوالی و شهر در سراسر 34 ولایت کشور، یکی از شرکت های مخابراتی پیشتاز در افغانستان می باشد.

شرکت مخابراتی روشن در رشد اقتصادی و انکشاف دراز مدت کشور، نقش عمده ای ایفا مینماید. اززمان آغاز فعالیت تا به حال تقریبا 700 میلیون دالر آمریکایی در افغانستان سرمایه گذاری کرده و به عنوان بزرگترین سرمایه گذار و مالیه دهنده کشور به شمار می رود، که در حدود 5 فیصد عواید داخلی افغانستان را تامین می کند. روشن مستقیما بیشتر از 900 کارمند را استخدام کرده است که بیشتر از 20 فیصد آنها خانم ها هستند. و بطور غیرمستقیم برای بیشتر از 35000 نفر شرایط کاری را به وجود آورده است. شرکت مخابراتی روشن متعهد به بازسازی و انکشاف افغانستان است

بنیاد آغاخان برای انکشاف اقتصادی (AKFED)، که بخشی از شبکه انکشاف آغاخان (AKDN) به شمار می رود، یکی از سهامداران عمده روشن می باشد که به دنبال ارتقاء طرح های شخصی و ساخت شرکت های استوار اقتصادی در کشورهای در حال توسعه است. شرکت بین المللی موناکو تلکام (MTI) و تلیا سونرا (Telia) نیز بخشی از سهامداران روشن به شمار می روند. روشن، تخصص بین المللی را در کشور آورده است و این شرکت متعهد است تا بالاترین معیارهای کیفیت شبکه و ساحه پوشش را برای مردم افغانستان به ارمغان بیاورد.

چشم انداز ما:

پیشتار بودن درنوآوری و ارایه خدمات با کیفیت دیجیتال برای غنی سازی زندگی مردم افغانستان.

رسالت ما:

به عنوان یک شرکت تحت رهبری افغان ها،  ما وظایف خود را به شکل مسئولانه وبا درنظر داشت اخلاق کاری انجام میدهیم. بحیث پیشتاز بازار، ما در عرضهء نواوری ارتباطات، پیشرفت های اقتصادی و اجتماعی  به سرمایه گذاری های راهبردی میپردازیم. 

برای معلومات بیشتر در انیجا کلیک کنید www.roshan.af


شرکت مخابراتی افغان بیسیم

شرکت مخابراتی افغان بیسیم با هدف و انگیزه اساسی اینکه افغانستان متحد را باهم پیوسته و متصل سازد,اولین شرکت مخابراتی در افغانستان میباشد.

شرکت مخابراتی افغان بیسیم درسال 2002 میلادی تحت نظر محترم احسان الله بیات رئیس عمومی این شرکت به هدف ایجاد یک شرکت افغانی برای مردم افغانستان  آغاز به فعالیت نمود.

با گذشت دوران جنگ, باز سازی افغانستان با دشواری های زیادی مواجه بود. مرحله نخست باز سازی همانا بناء کردن(ساختن) زیر بنای مخابرات بود.شرکت مخابراتی افغان بیسیم که توسط کمپنی سیستم بین المللی تلیفون(TSI) حمایت میشد خواست در اعمار زیربنای مخابرات افغانستان سهم فعال بگیرد با حالات دشوار که افغانستان روبرو بود همکاری نماید.امروز شرکت مخابراتی افغان بیسیم در یک سطح بلند نسبت به آنچه که دراوایل پلان رسیدن آنرا داشت قراردارد

شرکت مخابراتی افغان بیسیم نظر به امتیاز که اولین شرکت مخابراتی در افغانستان میباشد, مفتخر آنست که تمام ولایات کشور را تحت پوشش قرار داده است. ما بیش از 400،000،000 دلاربرای توسعهء  شبکهء ارتباطی بیسیم افغانستان که نهایت مقاوم و بی خطر است سرمایه گذاری کردیم. ما برعلاوه 1027 مرکزاساسی، امکانات اضافی را نیز بخاطر به درسترس  بودن شبکه خود در دور ترین نقاط کشور فعال ساختیم تا باشد.

شرکت مخابراتی افغان بیسیم که یک شرکت مسؤول و متعهد به شهروندان محترم میباشد, دست همکاری را از طریق بنیاد بیات( یک نهاد غیر دولتی فعال که توسط شرکت مخابراتی افغان بیسیم حمایت میشود) به مشکلات اجتماعی که کشور عزیز ما با آن روبرو میباشد دراز نماید

برای معلومات بیشتر به ویب سایت شرکت مخابراتی افغان بیسم مراجعه نماید. https://afghan-wireless.com/about-us/