دیدار والی ولایت غزنی با وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

naweed_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۵ - ۱۵:۴۴
دیدار والی ولایت غزنی با وزیر مخابرات

الحاج حافظ محمد امین عمري  والی محترم ولایت غزنی با محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی دیدار کرده و مشکلات مخابراتی در این ولایت را با وی در میان گذاشت و همچنان خواستار رساندن خدمات مخابراتی در مناطقی از این ولایت که تاکنون تحت پوشش قرار نگرفته اند، شد.

دیدار والی ولایت غزنی با مولوی نجیب الله حقانی

محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی در این دیدار توضیح داد که وزارت مخابرات تلاش دارد تا به تمام آن مناطق کشور که از خدمات مخابراتی محروم مانده اند خدمات ارائه کنند و در همین حال به والی محترم غزنی نیز اطمینان داد که تا چند روز آینده یک سایت شرکت مخابراتی افغان بیسیم در منطقه زنخان ولایت متذکره نصب و به بهره برداری سپرده خواهد شد.

دیدار وزیر مخابرات با والی ولایت غزنی

او افزود که در آینده نزدیک رسانیدن تسهیلات مخابراتی به ولسوالی‌های اجرستان، ناور، گیرو، آببند، رشیدان و ولسوالی جگتو وردک در نظر گرفته شده است.
قابل یاد آوری است که وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی همیشه در تلاش است به تمام نقاط کشور، به ویژه مناطق دور افتاده و محروم را تحت پوشش مخابراتی قرار دهد و بنابر همین دلیل، این وزارت با دو شرکت خصوصی مخابراتی قراردادی به ارزش ۳۶۵ میلیون افغانی امضا کرده است که در مدت ۹ ماه با نصب ۳۳ سایت جدید مخابراتی بسیاری از مناطق محروم از خدمات مخابراتی کشور را تحت پوشش قرار خواهد داد.

 

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر