معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

naweed_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
معرفی رئیس امور حقوقی

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده کشور هر یک محترم مفتی نور الله ربیعه که در بخش فقه و حقوق تحصیلات عالی و تخصص دارد بحیث رییس امور حقوقی و محترم نورالله حبیب یار به حیث آمر امور حقوقی ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی تعین شده اند رسماً توسط محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی به کارمندان این وزارت معرفی شدند.

در مراسمی که به همین منظور برگزار شده بود، محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ضمن تبریکي آنان را اشخاص لایق و شایسته و مناسب خواند و خواستار توفیق در امور محوله شان گردید و همچنین تأکید کرد که وظایف محوله را با کمال اخلاص و صداقت انجام دهند.

بنابه گفته محترم وزیر صاحب مخابرات، وظایف زمانی با سرعت و درست انجام می‌شود که در کار صداقت، اخلاص و اطاعت از آمرین وجود داشته باشد و همه ما مکلف هستیم که در انجام وظایف خود صادق بوده و از بزرگان اطاعت کنیم.

به همین ترتیب محترم مفتی نورالله ربیعه رییس جدید ریاست امور حقوقی و محترم نورالله حبیب یار آمر امور حقوقی ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی از رهبری این وزارت بخاطر اعتماد و مناسب دانستن آنها برای این وظایف تشکر و قدردانی نمودند و اطمینان دادند که مسوولیت‌های خویش را با کمال صداقت انجام می‌دهند.

رئیس امور حقوقی وزارت مخابرات

آمر امور حقوقی

 

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر