مزایده فریکونسی برای عرضه خدمات برادباند (Broadband) موبایل

naweed_admin

طی چند سال گذشته، استفاده از خدمات نسل چهارم موبایل (4G) در افغانستان به سرعت در حال رشد بوده و تقاضا برای خدمات برادباند (Broadband) مخابراتی (صوت و اینترنت) در بازار روز به روز در حال افزایش می‌باشد. تخصیص فرکانس اضافی به ارائه دهندگان خدمات مبایل تأثیر مثبتی بر کیفیت خدمات مخابراتی (صوتی و اینترنتی) خواهد داشت.

تخصیص فرکانس اضافی نقش مؤثری را در راستای دسترسی به اینترنت پُرسرعت،  رشد اقتصادی و توسعه سکتور و همچنین در تقویت کیفیت مخابراتی صوتی ایفا می‌نماید.

به همین منظور، اداره تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان (اترا) این آگاهی عامه مزایده را برای شرکتهای مخابراتی به منظور ارائه خدمات برادباند (Broadband) موبایل در کشور در باندهای 1800 مگاهرتز، 2100 مگاهرتز و 2600 مگاهرتز منتشر میکند. متقاضیانیکه دارای شرایط تخنیکی، حقوقی و مالی می‌باشند، میتوانند از طریق مزایده آزاد، عادلانه و شفاف جهت اخذ منابع فرکانس فوق الذکر در مزایده اشتراک نمایند. جزئیات مکمل در پالیسی مربوطه درج گردیده است.

شرکتهای متقاضی میتوانند پس از تکمیل ثبت نام و راجستریشن برای مزایده  در اداره اترا، سند پالیسی را از اداره اترا وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی بدست بیآورند.

مزایده این فریکونسی بعد از نشر این آگاهی توسط اداره اترا  بعد از (۶۰) روز تقویمی اجرا خواهد شد.

تاریخ دقیق و سایر معلومات مربوط به مراحل مختلف مزایده در سند دعوت نامه (ITA – Invitation To Apply)  موجود می‌باشد، که پس از تکمیل ثبت نام و راجستریشن، همراه پالیسی مربوطه برای متقاضیان داده خواهد شد.

شرکتهای علاقهمند در مزایده میتوانند پس از پرداخت هزینه اداری راجستریشن (ده هزار "10000 دالر آمریکایی") و تکمیل راجستریشن اسناد مزایده (پالیسی و ITA) مربوطه را از آدرس ذیل به دست بیآورد؛

برای معلومات مزید به آدرس‌های ذیل در تماس شوید.

ریاست منجمت طیف فریکونسی

اداره تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان (اترا)

محمد جان خان وات، تعمیر ۱۸ منزله، منزل نهم، وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

ایمیل آدرس: freq.auction@atra.gov.af  |  m.fazli@atra.gov.af

 

آخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۹:۳۰
Background image
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۱
Background image

مزایده فریکونسی برای عرضه خدمات برادباند (Broadband) موبایل

طی چند سال گذشته، استفاده از خدمات نسل چهارم موبایل (4G) در افغانستان به سرعت در حال...

یکشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۴ - ۱۱:۴۳
Background image

اطلاعیه و آگاهی به شرکت محترم ساختمانی محمد حضرت افغان

به شرکت محترم ساختمانی محمد حضرت افغان دارای جواز نمبر (۴۷۵۲۴) می‌باشد که در سال ۱۳۹۸ قرارداد اعمار تصفیه خانه فاضلاب چاه سپتیک تعمیر وزارت...

بازگشت به اطلاعیه ها