پسته خانه مرکزی ولایت لوگرافتتاح گردیده و به بهره برداری سپرده شد

superadmin
پنجشنبه ۱۳۴۸/۱۰/۱۱ - ۵:۳

پسته خانه مرکزی ولایت لوگرافتتاح گردیده و به بهره برداری سپرده شد

محترم عبدالرزاق وحیدی وزیر مخابرات وتکنالوژی معلوماتی وهیات همراهش طی سفری به روز سه شنبه20 دلو 1394 در ولایت لوگر، تعمیرپسته خانه مرکزی ولایت لوگر را افتتاح نموده و به بهره برداری سپردند.

وی در این سفر که درجمع مقامات محلی ولایت لوگر، وکلای شورای ملی و شورای ولایتی صحبت می نمود؛ هدف سفرش را بازدید و ارزیابی خدمات مخابراتی درولایت لوگر و افتتاح تعمیر پسته خانه مرکزی آن ولایت عنوان کرد. وزیرمخابرات نیز پیرامون دست آوردها و پلانهای آینده‌ای این وزارت صحبت نموده و ازتاثیرات آن در رشد وترقی زندگی مردم کشور درتمام نقاط افغانستان سخن گفت.

آقای وحیدی، بیان داشت که ما درنظر داریم تامراکز اکادمیک، پوهنتون‌ها و شفاخانه‌های ولایت لوگر را به فایبرنوری وصل نمایم تا از این طریق خدمات آنلاین صحی و تحصیلی را برای محصلین و مردم این ولایت فراهم گردد. وی در قمست مکاتب افزود که سروی مکاتب ولیسه‌ها در ولایت لوگر به انجام رسیده و قرار است که 250 پایه کمپیوتر نصب و به انترنث وصل گردد.

وزیرمخابرات درخصوص پایه‌های تلفن گفت که به تعداد 67 پایه مخابراتی در ولایت لوگر فعال است و 6پایه‌ی دیگر از پروژه TDF درپلان است  و تا چند ماه دیگر اجرای آن آغاز می‌شود.

والی ولایت لوگر و شماری از مقامات مقامات محلی و کلای شوراهای ملی و ولایتی نیز در طی سخنان شان از تشریف آوری وزیر مخابرات وتکنالوژی معلوماتی به ولایت لوگر قدر دانی نموده و از فعالیت‌ها و خدمات این وزارت برای آوردن سهولت در زندگی مردم آن ولایت تعریف و تمجید بعمل آورده و ابراز رضایت نمودند.

آنان همچنان خواهان گسترش خدمات مخابراتی بیشتر از پیش در ولایت لوگرشدند، از جمله اینکه در مرکز ولایت دستگاه دیجیتلی 5000 لینه نصب شود. در پایان،  وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به مسوولین بخش‌های تخنیکی هدایت داد که در راستای حل مشکلات مخابرات باشندگان ولایت لوگر اقدام کنند.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

نظارت از مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت هلمند

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت هلمند از مراکز خدماتی مشتریان شرکت‌های مخابراتی در این ولایت بررسی و نظارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌ها...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

بازگشت به خبر