وزرای جدید کابینه، مراسم تحلیف را بجا آوردند

naweed_admin
شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۹:۵۶
مراسم تحلیف وزراء

مراسم تحلیف وزرای جدید کابینه که اخیراً از سوی ولسی جرگه رای اعتماد بدست آوردند، بعد از ظهر پنجشنبه در برابر محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، بجا گردید.

در مراسمی که بدین مناسبت در قصر سلام خانۀ ارگ انجام شد و در آن بانوی اول کشور، امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور و استاد سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور نیز حضور داشتند، ابتدا داکتر فضل محمود فضلی رئیس عمومی ادارۀ امور ضمن تبریکی به وزرای جدید، گفت: ادارۀ امور متعهد است که به منظور هماهنگی و موثریت بیشتر در اجندا و محتویات شوراهای عالی و موثریت بیشتر جلسات کابینه، با آنان از نزدیک کار کند.

مراسم تحلیف وزراء

پس از انجام مراسم تحلیف وزرای جدید کابینه، رئیس جمهور غنی ضمن تبریکی به آنان، از ولسی جرگه بخاطر دادن رای اعتماد به وزرای جدید تشکر کرد و برای آنان در امور محوله، آرزوی موفقیت نمود. وی افزود: مردم انتظار دارند که به بازوی توانا، فکر منسجم و دست پاک شما، نظام جمهوری اسلامی افغانستان مستحکم می شود.

رئیس جمهور کشور خطاب به وزرای جدید کابینه گفت که خواست من از شما تطبیق قانون اساسی است، زیرا قانون اساسی وثیقه ملی می باشد و به هر اندازۀ که آنرا عملی سازیم، به همان اندازه اعتماد مردم زیاد و مشروعیت نظام به سطح منطقوی و بین المللی بلند میرود.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر