مدیرعمومی شبکه پستی

superadmin
پنجشنبه ۱۳۴۸/۱۰/۱۱ - ۵:۳

جمهوری اسلامی افغانستان

کمیسیون مستقل ا صلاحات اداری و خدمات ملکی

 

 

 

د افغانستان اسلامي جمهوریت

د اداری ا صلاحاتو او ملکی خدمتونوخپلواک کمیسیون

 

برنامه ارتقای ظرفیت مبتنی بر نتایج (CBR)

شمارۀ اعلان وظیفه:                 

A-024

عنوان وظیفه:

مدیرعمومی شبکه پستی

بست:

4

وزارت/اداره:

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

ریاست:

ریاست پست

 

موقعیت:

تاریخ شروع اعلان:

تاریخ ختم اعلان:

کابل

1/2/1395

 

 

15/2/1395

 

 

 

اهداف وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی :

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی متعهد است تا کشور را عضو کامل جامعه معلوماتی جهان ساخته  ، و درنظردارد تا خدمات مخابراتی همگانی و قابل استطاعت الی سطح ولسوالی ها و قراء و قصبات را از طریق انکشاف مارکیت اقتصادی در کشور تامین نماید . طوریکه تمام افغان ها اعم از مرد و زن بتوانند خدمات مخابراتی و تکنالوژیکی را یکسان استفاده نموده و از این طریق حکومت ، خدمات اجتماعی ، حمایت از پروسه بازسازی ، افزایش زمینه اشتغال ، ایجاد سکتور خصوصی متحرک ، کاهش فقر و حمایت از مردم بی بضاعت را به سرعت تقویت بخشد.

هدف برنامه CBR:

برنامه CBR یک برنامه بسیار مهم و ارزشمند دولت جمهوری اسلامی افغانستان بوده که توسط کمیسیون محترم مستقل اصلاحات اداری وخدمات ملکی و وزارت محترم مالیه رهبری و مدیریت میگردد، و ذریعه بودجه ملی از طریق (ARTF) تمویل میگردد، هدف این برنامه این است تا وزارت ها و ادارات دولتی را حمایت و تسهیلات لازم در راستای ظرفیت سازی، بهبود اجراآت و عرضه خدمات بهتر فراهم سازد. این برنامه وزارت ها و ادارات دولتی را قادر میسازد تا کادر های ورزیده و شایسته را در وزارت ها و ادارات استخدام نماید تا اتکاء به مشاورین خارجی کم شود.

اشخاص که از طریق برنامه CBR استخدام می گردند ، باید از ظرفیت فوق العاده کاری برخوردار بوده تا در روند اصلاحات در وزارت ها همکاری جدی نموده و بتوانند عرضه خدمات بهتر و موثر را به مردم افغانستان ارائیه نمایند . شخص استخدام شده در این بست باید توجه به نتایج کاری داشته و همکاری لازم را جهت بدست آوردن اهداف برنامه CBR در وزارت داشته باشد. اشخاصیکه بحیث کادر برنامه CBR استخدام می گردند ، برنامه های تخصصی ارتقا ظرفیت برای شان در نظر گرفته شده است .

هدف وظیفه :

مدیریت و نظارت از امور مربوط به ترتیب پروگرام  انتقالات پستی زمینی، هوائی وترانزیت وتنظیم امور پست بکسها  ها، وتوسعه کد پستی  به منظور فراهم آوری تسهیلات در عرصه های خدمات پستی.

 

وظایف و مسؤولیت ها:

  1. طرح وترتیب پلان کاری ماهوار,ربعوار وسالانه در مطابقت با پلان ریاست جهت بدست آوردن اهداف استراتیژیک وزارت
  2. ترتیب پروگرام  انتقالات پستی زمینی، هوائی وترانزیت درهماهنگی به مدیریت عمومی سورت وتبادله بمنظور فراهم آوری تسهیلات و بالابردن کیفت خدمات پستی.
  3. اخذ منظوری قراردادهای ارسالی ولایات که با مراجع دولتی واشخاص صورت میگیرد، جهت انتقال مطمین ومصون پست ها.
  4. انکشاف وتوسعه کد پستی در مرکز وولایات بمنظور معیاری سازی آدرس غرض سهولت درتوزیع مراسلات.
  5. مطالعه وتوسعه کد پستی در مرکز وولایت جهت تحت پوشش قرار دادن ومعیاری سازی عرضه خدمات پستی شهروندان طبق معیار پذیرفته شده بین المللی.
  6. مطالعه نیازمندی پُست بکسها و نصب صندوق های پستی درنقاط مزدحم شهر به منظوردسترسی مشتریان پستی به خدمات اخذ وتوزیع اقلام پستی.
  7. تهیه وتدارک تجهیزات شعبات پست مرکز وولایات جهت عصری سازی پستی.
  8. حصول اطمینان ازاخذ احصائیه خریطه های پُستی مرکز و ولایات با تفکیک داخلی و خارجی جهت استفاده بعدی واعاده خریطه های خارجی.
  9. ترتیب گزارشات ماهوار، ربعوار، سالانه و عندالضرورت برای مقام ریاست بمنظور مطلع ساختن از پیشرفت فعالیتها و دست آوردهای بخش های مربوطه.
  10. حصول اطمینان از مدیریت سالم، استخدام، تشویق، ترغیب، آموزش وانکشاف کارکنان، جهت اجرای بهتر امور مطابق معیارهای تعیین شده؛
  11. ارزیابی اجراآت تمام کارمندان تحت اثر، مطابق مقتضیات قانون کارکنان خدمات ملکی.
  12. اجرای سایر وظایف که توسط مقامات ذیصلاح مطابق به قوانین، مقرره ها و اهداف ریاست مربوطه.

نتایج متوقعه:

الی مدت دو ماه بعد از استخدام کارکن استخدام شده باید پلان کاری مفصل را با معیارهای پلانی (SMART) و مطابق با اهداف CBR ومسئولیتهای وظایف طرح کند.

مکلفیتِ گزارش‌دهی:

مدیرعمومی شبکه پستی به آمر عملیاتی پست گزارش میدهد.

 

شرایط و تجربۀ کاری:

حد اقل برای این بست در ماده ۷ و ۳۴ قانون کارکنان خدمات ملکی ذکر ګردیده است.

  • حداقل لیسانس در رشته حقوق ,اداره و تجارت، اقتصاد ، اداره عامه،پالیسی اداره عامه، ادبیات ، علوم بشری و به رشته های تحصیلی بالاتر در رشته های فوق ارجحیت داده میشود .
  • حداقل 1 سال تجربۀ کاری مرتبط به وظیفه.
  • تسلط به یکی از زبان‌های رسمی کشور(دری، پشتو) وآشنایی با زبان انگلیسی
  • مهارت‌های کمپیوتری برنامه‌های مرتبط به وظیفه.

روش درخواست برای این بست:

  • عـلاقه ‌مـنـدان واجد شــرایط این وظیفه میـتـوانند فـورم درخواســتی مورد نیاز را از غرفه فـورم CBR  که در صحن  وزارت مخــابــرات و تکـنـالـوژی معـلـوماتی قــرار دارد ، اخـذ نمـوده و بعد از خانه پری ،‌ کاپی اسناد فراغـت تحصیلی خود را با تائید وزارت تحصیلات عالی و کاپی تـذکـره تابعیت و مـامـوریـن رسـمی یک ورق خـلـص ســـوانح با نصب فـوتـو و تائید مهر از مـرجع کارکردگی خـویـش ، و هـمچـنان افــراد که دارای تجارب کاری در موسسات راجستر شده خصوصی و بین المللی باشـند ، کارکرد ‌ها و نقل قرارداد  با فورم مالــیـاتی  قـبـلی خـویـش را بعد از تائید مراجع مربوطه دو باره تــسـلـيـم نمايـنـد.  
  • آدرس الـکـتـــرونـیـکی مـنـابـع بــشـــری (jobs@afghanexperts.gov.af, jobs@mcit.gov.af, hr.directorate@mcit.gov.af, )   درج گـردیده است. کانـدیـدانی که می‌ خواهد از طریق ایمیل درخواست دهــنـد، می‌تواند فـورم درخواستی  را از صفحه ویب سایت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی  اخذ و بعد از خانه پری به آدرس‌های فوق ارسال نمایند.  قابل ذکر است که بعد از ختم مدت تعین شده اعلان فورمه‌ های در خواستی  توزیع نمی‌گردد.
  • جهت معـلـومـات بیـشـــتـر می‌ تــوانیـد به شماره تیلـفـون ( 0754029940 )  منـشـی کـمیــته در تماس شـــده و حـل مطـلـب نمائید.

 

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

نظارت از مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت هلمند

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت هلمند از مراکز خدماتی مشتریان شرکت‌های مخابراتی در این ولایت بررسی و نظارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌ها...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

بازگشت به خبر