رییس جدید اداریِ وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی معرفی شد

ashiq_admin
چهارشنبه ۱۳۹۸/۷/۱۰ - ۱۳:۲۵
د مخابراتو وزارت اداري ریاست ته، نوی رییس ور وپېژندل شو

محمد فهیم هاشمی سرپرست و نامزد وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، امروز چهارشنبه،10 میزان 1398 در نشستی رییس جدید اداری این وزارت را به کارمندان و مسوولان آن، معرفی کرد.
در این نشست، آقای هاشمی از کارکردهای رییس پیشین اداری این وزارت، قدردانی کرد و گفت که یکی از اهداف اصلی وزارت، استخدام افراد متخصص، با انگیزه و دارای برنامه در بخش‌های مختلف این وزارت است.
به گفته او، سیلاب وزیری رییس تازه‌ی اداری این وزارت، هیچ نسبت و شناختی با او ندارد اما با توجه به تخصص و تحصیلات عالی که دارد، تعهد کرده است که در راستای شفافیت، مبارزه با فساد اداری، ایجاد یک اداره به دور از کارشکنی و سهل انگاری، کار خواهد کرد.
نامزد وزیر وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی افزود که هیچ گونه سهل انگاری، کارشکنی، فساد مالی، تعلل در قراردادها و خویش خوری در پروژه هارا تحمل نخواهد کرد.

Minister of MCIT introduces new administrative head to the staff

آقای هاشمی تاکید کرد که این وزارت، باید از نظر ساختارِ اداری به یک اداره‌ی نمونه در سطح کشور مبدل و تمامی سیستم‌ها در آن، الکترونیکی شود که در این راستا، اداره آسان خدمت همکاری‌های لازم را خواهد کرد.
او گفت که تمامی املاک مربوط به وزارت مخابرات، باید بررسی و از زورمندان و کسانی که مالیه نپرداخته اند پس گرفته شود و همچنان، قرارداد های آن، شفاف و معیاری تنظیم شود.
سیلاب وزیری، رییس اداری جدید وزارت دارای تحصیلات عالی به سویه ماستری است و پیش از این نیز در بست های مدیریتی دولتی ایفای وظیفه کرده است.
آقای وزیری در مراسم معرفی اش، از اطمینان و حمایت وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی قدردانی کرده گفت که در راستای ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد اداری و ایجاد یک اداره سالم، متعهدانه تلاش خواهد کرد.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر