دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با سرپرست سفارت امارت اسلامی افغانستان در امارات متحده عربی

naweed_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۶:۳
ملاقات وزیر مخابرات با سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با محترم الحاج مولوی بدرالدین سرپرست سفارت امارت اسلامی افغانستان در امارات متحده عربی، در دفتر کارش دیدار نموده و در مورد مسایل مهم تکنالوژی معلوماتی، تجارتی، جلب سرمایه گذاری در افغانستان بحث و گفتگو کردند.

در این دیدار محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ضمن استقبال از سرپرست سفارت امارت اسلامی، در باره اهداف، وظایف و دستاوردهای این وزارت، معلومات مفصل ارائه نمود.

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی اظهار داشت، اکنون که در کشور نظام کاملاً اسلامی روی کار است و در سراسر کشور امنیت تأمین می‌باشد، زمینه بهتر و مناسب کار و سرمایه گذاری نسبت به هر زمان دیگر بخصوص در بخش مخابرات و تکنالوژی معلوماتی مهیا است.

وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی افزود که وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در بخش‌های سیستم‌سازی ادارات دولتی و غیر دولتی، توسعه تکنالوژی معلوماتی و مخابراتی، توسعه فایبر نوری، مدرنیزه‌ سازی خدمات پُستی و غیره دستاوردهای خوبی دارد و زمینه خوبی برای سرمایه گذاری بیشتر در این بخش‌ها فراهم می‌باشد.

مولوی نجیب الله حقانی

همچنین وزیر محترم مخابرات و تکنالوژی معلوماتی برای جلب سرمایه‌گذاران بویژه سرمایه‌داران کشور که در خارج از افغانستان سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به سرمایه‌گذاری در افغانستان علاقمند هستند خواست تا یک هیئت را به افغانستان اعزام نمایند و اوضاع را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

محترم مولوی نجیب الله حیات حقانی وعده سپرد که رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی آماده است  با این هیئت در هر زمینه همکاری لازم و همه جانبه نماید.

محترم الحاج مولوی بدرالدین سرپرست سفارت افغانستان در امارات متحده عربی از استقبال گرم رهبری وزارت مخابرات ابراز امتنان نموده و گفت: که سفارت افغانستان در امارات متحده عربی تلاش می‌ورزد، آنعده سرمایه‌داران که علاقمند سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشور ‌باشند را، تشویق کرده و حقایق محیط مناسب به سرمایه‌گذاری در افغانستان را به آنها خواهد رسانید.

 

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر