جواز 3G به شرکت مخابراتی روشن صادر گردید

superadmin
پنجشنبه ۱۳۴۸/۱۰/۱۱ - ۵:۳

امروز شنبه مورخ 1 میزان سال 1391  جواز 3G طی یک کنفرانس مطبوعاتی میان وزارت مخابرات وتکنالوجی معلوماتی و شرکت مخابراتی روشن امضاء گردید.

این محفل که در تالار مطبوعاتی وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی تدویر گردیده بود انجنیر امیرزی سنگین وزیر مخابرات و تکنالوجی معالوماتی، حضرت عمر زاخیل وال وزیر مالیه، محترم عبدالهادی ارغندیوال وزیراقتصاد، محترم رحیم الله غالب وزیرعدلیه وهییت رهبری شرکت مخابراتی روشن شرکت ورزیده بودند.

وزیر مخابرات جناب محترم امیرزی سنگین دربخشی ازسخنانش چنین گفت" حکومت افغانستان متعهد است که خدمات پبشرفته مخابراتی را هم سطح کشورهای پیشرفته جهان عرضه نماید. اینک جهت دستیابی به این هدف جوازتکنالوجی 3G یا نسل سوم را به شرکت مخابراتی روشن صادر مینماییم.  

محترم سنگین علاوه نمود: تقویه بنیه های تکنالوجی جدید تاثیر مستقیم بالای اقتصاد کشورداشته و باید حمایت گردد او گفت با صدور این جواز خدمات سریع انترنیتی در سرتاسر کشور انکشاف یافته و در نظر است تا در دو سال آینده بیشتر از %50 نفوس اففانستان از خدمات انترنیتی مستفید گردند.

هم چنان محترم عمر زاخیل وال وزیر مالیه جمهوری اسلامی افغانستان در قسمت ازسخنانش استفاده از تکنالوجی جدید 3G را درکشور یک گام بزرگ به سوی پبشرفت پنداشته و دستیابی وزارت مخابرات  را به این تکنالوجی جدید  تبریک عرض نمود.

جوازاین تکنالوجی به شرکت مخابراتی روشن دربدل 25 میلیون دالرامریکایی اعطا گردید قابل یاد اوریست که شرکت روشن سومین شرکت است که بعد از اتصلات و ام تی این جواز را دریافت مینماید.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

نظارت از مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت هلمند

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت هلمند از مراکز خدماتی مشتریان شرکت‌های مخابراتی در این ولایت بررسی و نظارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌ها...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

بازگشت به خبر