تعهد برای نخبه‌گرایی در وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس؛ معین پالیسی و پروگرام وزارت مخابرات معرفی شد

naweed_admin
شنبه ۱۳۹۹/۵/۴ - ۱۸:۲۵
معین پالیسی و پروگرام وزارت مخابرات

محترم احمد مسعود لطیف رای به حیث معین پالیسی و پروگرام وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس رسماً به وظیفه اش معرفی شد. در نشست که امروز(شنبه، ۴ اسد) به همین مناسبت در وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس برگزار شده بود، محترم محمد فهیم هاشمی سرپرست وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس، محترم عبدالتواب بالا کرزی سرپرست وزارت تحصیلات عالی، رئیس و شماری از اعضای کمیسیون مواصلات و مخابرات ولسی جرگه، معین وزارت تحصیلات عالی و روئسای بخش های مختلف وزارت مخابرات و تحصیلات عالی حضور داشتند.

معین پالیسی و پروگرام

 محمد فهیم هاشمی در صحبت هایش ضمن تبریک گفتن به وظیفه جدید محترم لطیف رای، آمدن و معرفی آقای لطیف رای در پُست معینیت پالیسی و پروگرام وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس را بخشی از اهداف و برنامه‌هایش برای نخبه‌سالاری در این وزارت یاد کرد.

سرپرست وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس ضمن تشکر و قدردانی از جلالتمآب داکتر محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور، ابراز امیدواری کرد که با آمدن وی شاهد تغییرات و پیشرفت‌های بیشتر در این وزارت باشیم. همچنان وزیر مخابرات از سرپرست وزارت تحصیلات عالی نیز از بابت اشتراک و تشریف آوری اش در این برنامه تشکری و ابراز قدردانی کرد. آقای هاشمی با اشاره به وظایف و اهداف وزارت تکنالوژی معلوماتی، گفت:" امروز تکنالوژی معلوماتی اولویت مهم ما و جامعه ماست. توسعه این سکتور روی ابعاد مختلف زندگی مردم، مستقیماً تأثیر دارد." آقای هاشمی همچنین تصریح کرد که بدون توسعه تکنالوژی معلوماتی، تأمین شفافیت، محو یا کاهش بوروکراسی و مبارزه با فساد ممکن نخواهد بود. محترم عبدالتواب بالاکرزی سرپرست وزارت تحصیلات عالی نیز در صحبت‌هایش به کارکردها و دستاوردهای یک سال اخیر رهبری وزارت تکنالوژی معلوماتی و روابط کاری میان این دو وزارت اشاره کرد و یاد آور شد که رشد و شکوفایی وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس، ضامن شکوفایی جامعه و دولت خواهد بود. محترم بالا کرزی، با تقدیر از کارنامه آقای لطیف رای در نظام تحصیلات عالی، مسوولیت جدید وی در وزارت مخابرات را مهم توصیف کرد.

معرفی معین پالیسی و پروگرام وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس

محترم احمد مسعود لطیف رای نیز در صحبت‌های کوتاهش یادآور شد که با تمام توان در راستای رشد و شکوفایی وزارت مخابرات کار خواهد کرد. محترم لطیف رای بر اساس حکم شماره ۷۵۹ مؤرخ ۹/۴/۱۳۹۹ در این پُست معرفی شده است. او پیش از این در سِمَت های مختلف از جمله رئیس امور محصلان دولتی وزارت تحصیلات عالی کار کرده است.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر