افتتاح مرکز آموزشی کمپیوتر ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت زابل

naweed_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۸/۳ - ۱۱:۵۵
مخابرات ولایت زابل

بنابر هدایت مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، مرکز آموزشی کمپیوتر در ولایت زابل با حضور داشت محترم مولوی محب الله حماس معاون والی، مولوی عبدالهادی یحی رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت زابل، محترم مولوی محمد طارق فاروقی رئیس تفتیش داخلی مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، محترم الطاف احمد علمیار رئیس عمومی تحقیق و توسعه تکنالوژی معلوماتی، محترم روح الله مارشال رئیس مؤسسه‌ای تحصیلات عالی ولایت زابل و رؤسای ادارات مختلف، رسانه‌ها و شهروندان این ولایت رسماً افتتاح گردید.

در این مراسم محترم الحاج مولوی محب الله حماس معاون ولایت زابل ایجاد مراکز آموزشی کمپیوتر و تجهیز آنها با وسایل مدرن را اقدامی خوب و نیک خوانده افزود که " جهان در حال انکشاف است و هر کاری توسط کمپیوتر انجام می‌شود" وی گفت: تمام تلاش ما برای پیشرفت شماست و سعی کرده‌ایم فرصت‌هایی را برای شما فراهم کنیم، که شما نیز باید از این فرصت به خوبی استفاده کنید و در مسیر توسعه گام بردارید.

مخابرات ولایت زابل

محترم الطاف احمد علمیار رئیس عمومی تحقیق و توسعه تکنالوژی معلوماتی پیام محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی را برای حاضرین محفل قرائت نمود.

همچنین در زمینه مولوی محمد طارق فاروقی رئیس تفتیش داخلی وزارت مخابرات، در مورد ارزش و اهمیت مراکز آموزشی و فعالیت‌های وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی صحبت نموده و یادآور شد که مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی مراکز آموزشی کمپیوتر ۱۶ ولایت محروم کشور به شمول ولایت زابل را شامل برنامه تجهیز وسایل مدرن نموده که بیشتر از ۳۵ میلیون افغانی برای این پروگرام هزینه گردیده است.

رئیس تفتیش وزارت مخابرات

وی افزود که علم تکنالوژی یک ضرورت اساسی در این عصر می‌باشد. و جوانان را تشویق نمود در این مراکز آموزشی که از بودجه دولت برای ملت می‌باشد استفاده‌ کرده و از پروگرام‌های آموزشی کمپیوتر این مراکز، مستفید گردند و همچنان بعد از سپری نمودن دوره آموزشی شش ماهه، اسناد معتبر بدست بیاورند.

قابل یادآوریست که مردم ولایت زابل از این اقدام نیک وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی قدردانی نموده و از اینکه مرکز آموزشی کمپیوتر ریاست مخابرات ولایت متذکره با وسایل مدرن تجهیز شده ابراز خرسندی کردند.

تازه ترین خبر

یکشنبه ۱۴۰۳/۸/۶ - ۱۵:۱۵
Background image

از جریان کار ایجاد ۲ سایت‌ جدید مخابراتی شبکه سلام در ولسوالی‌های کامدیش و برګمټال ولایت نورستان نظارت صورت گرفت

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت نورستان و تیم تخنیکی مشترک از روند اعمار دو سایت‌ جدید مخابراتی شبکه سلام...

یکشنبه ۱۴۰۳/۸/۶ - ۱۵:۴
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت بغلان و شرکت‌های مخابراتی

در این نشست روی موضوعات ذیل، تطبیق طرزالعمل اداره اترا در مورد ثبت سیمکارت‌های تمامی شبکه مخابراتی...

شنبه ۱۴۰۳/۸/۵ - ۱۹:۳۵
Background image

نشست هماهنگی بین ریاست‌های مخابرات و تکنالوجی، اطلاعات و فرهنگ و رسانه های صوتی در ولایت لوگر

به منظور نصب فلتر فریکونسی، تمدید جواز و ثبت تاورهای رادیویی، با نمایندگان رسانه‌های صوتی جلسه‌ای را...

بازگشت به خبر