اطلاعیه اداره تنظیم خدمات مخابراتی (اترا) وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

naweed_admin

در باره دخالت غیر قانونی در امور سکتور مخابرات

با روی کار آمدن و استقرار مجدد امارت اسلامی افغانستان، کار بازسازی در سکتورهای مختلف در سطح کشور به سرعت آغاز شده است، که از جمله آنها سکتور مخابرات که با علل و دلایل مختلف آسیب دیده بود اما خوشبختانه، رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تنظیم خدمات مخابراتی (اترا) برای بهبود و رشد سکتور متذکره کمر همت بسته و تلاشهای خستگی ناپذیری در این زمینه انجام دادند، که همزمان با بازسازی این سکتور، تلاش برای گسترش خدمات مخابراتی به مناطق دوردست و محروم از این خدمات در سراسر کشور تشدید شده است.

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و اداره اترا از بودجه انکشافی این اداره، پروژههای ساخت ۴۵۰ سایت جدید مخابراتی را در کشور آغاز کرده و این پروژه را در سه لات به رقابت آزاد گذاشت که طبق برنامه قبلی کار ساخت اکثر سایتها تکمیل گردیده و روی تعدادی از آنها همچنان کار جریان دارد.

اخیراً شایعاتی در شبکههای اجتماعی مبنی بر اینکه عدهای تحت نامی گویا میتوانند در بدل پول برای افراد در منازل یا املاک آنان آنتنهای مخابراتی نصب کنند، درخواست پول کرده اند منتشر شده است.

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و اداره تنظیم خدمات مخابراتی به همه هموطنان اطمینان میدهد که در تعیین مکان سایتهای مخابراتی، هیچ کس جز هیئت مشترک وزارت مخابرات، اداره اترا، شرکت مخابراتی مربوطه و شکایت کنندگان محلی نمیتوانند مکان ایجاد سایت مخابراتی را انتخاب کنند و یا آن را به جای دیگری منتقل کنند.

بنا بر این، وزارت مخابرات و اداره اترا از تمام هموطنان عزیز می‌خواهد که فریب سخنان چنین افرادی را نخورند، در صورت مواجهه با آنان، آنها را به ارگانهای امنیتی معرفی کرده یا اطلاعات خود در این باره را با ریاست های ولایتی مخابرات شریک سازند.

قابل یادآوریست که ایجاد سایتهای جدید مخابراتی مطابق به طرزالعمل وزارت مخابرات و اداره تنظیم خدمات مخابراتی بر اساس شکایت باشندگان محل، در مکانی که مطابق به سروی کمیته تخنیکی مشترک ریاست مخابرات، اداره اترا و شرکت مخابراتی، منطقه وسیعتر و جمعیت بیشتر را تحت پوشش قرار میدهد ایجاد میگردد.

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و اداره اترا  شماره تلیفون رایگان ۹۹۸ و ۹۹۹ را برای رسیدگی به شکایات شهروندان محترم فعال کرده است که از این طریق میتوانند هر گونه شکایت مربوط به سکتور مخابرات را به رهبری وزارت مخابرات و اداره اترا برسانند.

با احترام

 

آخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۹:۳۰
Background image
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۱
Background image

مزایده فریکونسی برای عرضه خدمات برادباند (Broadband) موبایل

طی چند سال گذشته، استفاده از خدمات نسل چهارم موبایل (4G) در افغانستان به سرعت در حال...

یکشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۴ - ۱۱:۴۳
Background image

اطلاعیه و آگاهی به شرکت محترم ساختمانی محمد حضرت افغان

به شرکت محترم ساختمانی محمد حضرت افغان دارای جواز نمبر (۴۷۵۲۴) می‌باشد که در سال ۱۳۹۸ قرارداد اعمار تصفیه خانه فاضلاب چاه سپتیک تعمیر وزارت...

بازگشت به اطلاعیه ها