اشتراک در محفل تجلیل از روز جهانی Girls In ICT

Author image
Alireza Khaliqyar
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۲/۳ - ۱۳:۲۹
اشتراک در محفل تجلیل از روز جهانی Girls In ICT

محترم شهزاد آريوبی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی امروز در محفل تجلیل از روز جهانی Girls In ICT که به ابتکار اداره اترا تدویر گردیده بود، اشتراک نمودند.

محترم آريوبی در صحبت های خویش در مورد نقش زنان در سکتور مخابرات و تکنالوژی معلوماتی تاکید نموده و علاوه کردند که زنان در نهاد های مختلف دولتی و خصوصی در رهبری ادارات قرار داشته و شایستگی های خوبی از خود نشان دادند که می توان از دختران روباتیک افغانستان که در سطح جهان ابتکارات خویش را به نمایش گذاشت بعنوان نمونه یادآوری نمود.

از روز جهانی Girls In ICT همه ساله در ۱۷۱ کشور های جهان تجلیل صورت می گیرد و هدف آن تشویق و حمایت زنان برای جلب در سکتور مخابرات و تکنالوژی معلوماتی می باشد.

محترم شهزاد آريوبی افزود که ما نیز برنامه مشخص برای برجسته ساختن نقش زنان در این سکتور داریم و به همین منظور برنامه های کار آموزی مخصوص زنان و ایجاد فضای مصئون معلوماتی را روی دست گرفتیم.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر