از پنجمین دور فراغت محصلین انستیتوت تکنالوژی معلوماتی و مخابراتی تجلیل به عمل آمد

superadmin
پنجشنبه ۱۳۴۸/۱۰/۱۱ - ۵:۳

برای  ۳۹ تن از محصلین انستیتوت تکنالوژی معلوماتی و مخابراتی به سویه لیسانس سند فراغت طی محفل با شکوه  در این مرکز توسط هیئت رهبری وزارت مخابرات وتکنالوژی معلوماتی توزیع گردید .

محفلی که به همین مناسبت با اشتراک انجنیر بریالی حسام سرپرست وزارت مخابرات وتکنالوجی معلوماتی وهیات رهبری وزارت و خانواده های محصلین درتالاراین مرکز برگذارگردیده بود سند فراغت توزیع گردید .

درابتدآ محفل محترم انجنیرمحمد شفیع شریفی رئیس انستیتوت تکنالوژی معلوماتی و مخابراتی فراغت پنجمین دورمحصلین را نخست به خانواده های شان سپس به اساتید مجرب تبریک گفته وجشن فراغت را نقطه عطفی درزنده گی فارغ التحصیلان خواند. وی افزود ، انستیتوت تکنالوژی معلوماتی و مخابراتی در کانون وزارت تحصیلات عالی مسلکی ایفای وظیفه می نمایند و امروز مفتخرم که ۳۹ تن از محصلین انستیتوت تکنالوژی معلوماتی و مخابراتی را به سویه لیسانس تقدیم جامعه نمائیم .

 وی درادامه سخنان شان افزود : استادان محصلین و پرسونل انیستیتوت ICTI از وزارت مخابرات تکنالوژی معلوماتی ،شرکت مخابراتی افغان تیلی کام و اداره تنظیم خدمات مخابراتی اترا اظهارسپاس وقدردانی مینماید که این مرکز را یاری و همکاری نموده است.

دراخیرسخنان خویش از جوانان که فارغ التحصیل گردیده اند ومحصلین که دربخش های مختلف مصروف فراگیری علم استند خواست تا ازمنابع دست داشته خویش استفاده اعظمی نمایند تا بتوانند آینده کشور ، خانواده وخود را به مرتبه های بلند ترقی سوق دهند  .

متعاقبآ : محترم انجنیر بریالی حسام سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی ضمن تبریک فراغت  به محصلین گفت.

بسیار خرسندم که یک باردیگردرمحفل باشکوه فراغت محصلین این مرکزآموزشی اشتراک نموده ام .

و ما افتخارداریم که 39 تن محصلین که در رشته انجنیری تکنالوجی معلوماتی ومخابراتی سند فراغت را کسب نموده اند مصدر خدمت به کشورعزیزخویش گردند . کشور ما بعد از سال ها جنگهای خانمان سوز گام های موثر بسوی ترقی وپیشرفت برداشته و ضرورت به نیروی مسلکی پرکار و جوان دارد.

سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی  معلوماتی در ادامه سخنانش عصرکنونی راعصر علم ودانش وتکنالوجی خوانده ، گفت:

امروزجهان برمحورعلم تکنالوجی می چرخد . به هراندازه علم وتکنالوجی دریک کشور پیشرفت نماید به همان اندازه درتمام عرصه ها آن کشورپیشتاز می باشد.وی اضافه کرد : ماباید درتمام زمینه ها به تربیه افراد متخصص بپردازیم وازمتخصصین خود کاربگیریم تا کشورخویش را ازهرجهت بسوی ترقی سوق دهیم.وهمچنان وزارت مخابرات درتلاش است تا زمینه ماستری را درانستیتوت برای محصلین فراهم نماید تا بتواند به سویه های بلند تر علمی دربخش IT دست یابند تاازاین طریق بتوانند مصدرخدمت به کشورومردم خویش گردند ، پرچم ونام افغانستان عزیزرا درسطح منطقه وجهان به اهتزاز آورند . محفل با توزیع تصدیق نامه ها توسط هیئت رهبری وزارت و انیستیوت به فارغ التحصیلان پایان یافت.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

نظارت از مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت هلمند

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت هلمند از مراکز خدماتی مشتریان شرکت‌های مخابراتی در این ولایت بررسی و نظارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌ها...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

بازگشت به خبر