آغاز روند نظارت و ارزیابی کیفیت انترنت و خدمات تیلفونی:

Author image
enayat_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۳/۲۸ - ۱۰:۲۳
m


رهبری وزارت تکنالوژی معلوماتی مخابرات و ساینس روز گذشته روند نظارت وارزیابی کیفیت انترنت و خدمات تلفونی را در ساحات  مختلف شهر کابل آغاز کرد.
محمد فهیم هاشمی سرپرست و‌ نامزد وزیر وزارت تکنالوژی معلوماتی مخابرات و ساینس  روز گذشته با حضور مسوولین شرکت سلام با تیم نظارت و هماهنگی (اترا کجاست؟)، روند نظارت و ارزیابی را از کیفیت خدمات شرکت ملی افغان تلیکام / سلام آغاز نمود.
اخیرا به دلیل مشکل کیفیت خدمات سلام در مناطق مختلف کابل، وزارت تکنالوژی معلوماتی مخابرات و ساینس اقدام به راه اندازی سیستم 4G در 35  سایت، مناطق غربی کابل نمود.
روز گذشته رهبری وزارت مخابرات در حضور رسانه¬ها و خبرنگاران از چند منطقه‌ی که شامل این 35 سایت است دیدار نموده و از کیفیت انترنت نظارت وارزیابی  نموده  در نتیجه این نظارت معلوم گردید که، سرعت انترنت نسبت به سابق خیلی بهبود یافته است.

m


آقای هاشمی تعهد نمود که برای بهتر شدن کیفیت انترنت و‌ خدمات مخابراتی سلام در کابل و ولایات از هیچ نوع تلاش دریغ نمی¬ورزد.
رهبری این وزارت به این باور است که حل مشکل به صورت ریشه‌یی نیاز به سرمایه گذاری بیشتر جهت بلند بردن ظرفیت تخنیکی و نوسازی وسایل کهنه دارد و خوش بختانه شرکت سلام روی نوسازی سیستم زیربنای این شرکت کار کرده و‌ نتیجه خوبی هم داده است.
آقای هاشمی به این باور است که، انشالله سال آینده با سرمایه گذاری نزدیک به هفتاد میلیون دالر، شرکت مخابراتی سلام به یکی از شرکت¬های مخابراتی باالقوه تبدیل خواهد شد.
قابل یادآوری است که، روند  نظارت و ارزیابی ادامه دارد.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۳۸
Background image

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان با رئیس عمومی اداره اترا

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان با محترم مولوی سید برات شاه آغا ندیم رئیس عمومی اداره اترا وزارت مخابرات و...

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۶:۵
Background image

برگزاری جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به ریاست محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی سرپرست این وزارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۱۰
Background image

ارزیابی فیلترشدن ویب سایت‌های غیر اخلاقی مربوط به شرکت‌های مخابراتی در ولایت کابل

مسدود شدن اپلیکیشن‌های انترنتی غیر اخلاقی و سایت‌های انترنتی غیر اخلاقی شرکت‌های مخابراتی...

بازگشت به خبر