گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

naweed_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌هاي اين ولايت شروع به فعاليت نموده است که برای باشندگان مرکز و ولسوالی‌های دور و بر تسهیلات مخابراتی فراهم مي‌کند.

شرکت‌های مخابراتی سلام و اتصالات، ۳ سایت مخابراتی را در ساحه دو سرکه بگرام و ولسوالی‌های هوفیان شریف و غوربند ولایت پروان ایجاد و مورد استفاده قرار داده اند و همچنین ۳ سایت مخابراتی در قریه مالی خیل ولسوالی سیاه گرد، قریه دادو مربوط مرکز ولایت و ولسوالی شینواری  ولایت متذکره که از حدود  ۸ سال غیر فعال بودند بازسازی و فعال گردیده است.

قابل یادآوریست، برای آن مناطق ولایت پروان که تا کنون از دسترسی به تسهیلات مخابراتی حروم مانده اند، ایجاد سایت‌های جدید مخابراتی در نظر گرفته شده است و کار ساخت و ساز آن در لات سوم پروژه دهم تی دی اف آغاز خواهد شد.

 

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

نظارت از مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت هلمند

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت هلمند از مراکز خدماتی مشتریان شرکت‌های مخابراتی در این ولایت بررسی و نظارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌ها...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

بازگشت به خبر