وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی برای ۳ شرکت خدمات پُستی جواز فعالیت صادر کرد

naweed_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۶ - ۱۷:۳۹
اعطای جواز خدمات پستی

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی پس از تحلیل بازار پُستی کشور برای سه شرکت خدمات پُستی به منظور ایجاد تسهیلات در خدمات رسانی جواز فعالیت خدمات صادر کرده است.

محترم الحاج مولوی نجیب‌ الله حیات حقانی، وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در نشستی که به همین منظور برگزار شده بود، پُست را بخش مهمی از خدمات در کشورها دانست، اما تأکید کرد که خدمات پُستی زمانی می‌تواند مفید واقع شود که طبق شرایط و اصول به مردم خدمات ارائه دهد.

اعطای جواز خدمات پستی

محترم وزیر صاحب افزود که جواز خدمات پُستی پس از حصول اطمینان که شرکت‌های متذکره تمامی شرایط ریاست تنظیم خدمات پُستی (اپرا) وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی را رعایت نموده، و همچنین مشاهده نیاز در بازار پُست برای این شرکت ها صادر شد.

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به صراحت گفت که تمامی شرکت‌های پُستی باید مطابق معیارها و شرایط افغانستان خدمات ارائه دهند.

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در فراهم نمودن تسهیلات با شرکت‌های خدمات پُستی همکار بوده و تلاش خواهد کرد تا بر اساس قانون برای آنها زمینه بهتر ارائه خدمات مهیا کند.

در این نشست مسوولان شرکت‌های خدمات پُستی نیز اطمینان دادند که تمامی شرایط و قوانین ریاست اپرا وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی را اجرا خواهد کرد و سعی می‌ورزند تا خدمات با معیار بین المللی را به افغان‌ها ارائه دهند. مسوولان شرکت‌های خدمات پُستی ابراز داشتند که علاوه بر سرمایه‌گذاری در این بخش، زمینه اشتغال برای تعداد زیادی از هموطنان را نیز فراهم خواهند کرد و به همین ترتیب می‌توانند از این طریق خدمات پُستی معیاری را در افغانستان ترویج دهند.

قابل ذکر است که وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی پس از تحلیل و ارزیابی بازار پُستی، معیاری سازی خدمات پُستی، خدمات رسانی خوب به مردم، جواز خدمات پُستی را برای شرکت‌های خدمات پُستی موم، اکرم زاده و رحمان صمدی صادر کرد.

اعطای جواز خدمات پستی

 

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر