دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با اعضای شورا علماء، متنفذین و بزرگان قومی ولایت کنر

naweed_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۰ - ۱۰:۳۵
شورای علماء ولایت کنر

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با محترم شیخ صاحب عبدالقهار رئیس شورای علماء ولایت کنر، اعضای این شورا، متنفذین و بزرگان قومی این ولایت ملاقات نموده و با آنها در مورد چگونگی خدمات مخابراتی و سایر موضوعات در این ولایت صحبت کرد.

در این دیدار شورای علما و بزرگان قومی ولایت کنر از رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی بخاطر خدمت قابل توجه در زمینه حل مشکلات خدمات مخابراتی در این ولایت اظهار سپاس کردند و گفتند که اکنون اکثر مناطق به تسهیلات خدمات مخابراتی دسترسی دارند، همچنین هئیت متذکره افزود که شورای علمای ولایت کنر تلاش می‌ورزد تا مشکلات اهالی این ولایت را بخاطر حل و فصل با مقامات عالی و مسوولان امارت اسلامی در میان گذاشته و با تمام ادارات دولتی برای حکومتداری خوب در ولایت کنر همکار می باشد.

در عین حال، محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی ضمن استقبال از  شورای علماء و مو سفیدان ولایت کنر افزود که وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی تلاش کرده است تا به اکثر نقاط کشور که با مشکلات مخابراتی مواجه اند کمک کند.

وزیر محترم مخابرات و تکنالوژی معلوماتی افزود: اگر هر بخشی از اقشار جامعه در پیشبرد وظایف با مسوولان دولتی همکار باشند بعید نیست که جامعه در بسیاری از زمینه‌ها شاهد پیشرفت خوبی خواهد بود. به گفته محترم وزیر مخابرات، علماء افراد و اشخاص نیک و صالح جامعه هستند که فاصله بین مردم و حکومت را از بین برده و اصلاحات را به ارمغان می‌آورند. وی اظهار داشت تا زمانی که علماء در کنار دولت باشند هیچ دولت از مسیر اصلی خود منحرف نخواهد شد، همچنان مهم است که علما را در همه زمینه‌ها در کنار خود نگه داشته باشیم، زیرا آنها هستند که می‌توانند حقیقت را برای مردم بیان کنند و مشکلات مردم را به سمع رهبران برسانند.

محترم وزیر صاحب گفت که افراد صالح و نیک جامعه و علما و مجاهدین که الحمدلله فعلاً در جغرافیای کشور حاکم هستند و در پرتو شریعت مشغول خدمت به مردم خود هستند یک امر بزرگ و افتخار برای ملت و کشور ماست، زیرا رهبری فعلی بر اساس اصول شرعی پیش می‌رود و هرگز علیه حق با باطل نمی ایستد و از هر عمل خلاف شریعت جلوگیری می‌کند.

محترم الحاج مولوی نجیب‌الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلومات، گفت که شریعت راه ماست، هرکس با آن مخالفت کند، جلوی آن را می‌گیریم و هرگز از مسیر خود منحرف نمی‌شویم.

وی به اعضای محترم شوراء علما، متنفذین و بزرگان قومی توضیح داد که امارت اسلامی افغانستان یک نظام واحد اسلامی است و در پرتو شریعت کار می‌کند و وظیفه شما بزرگان و علماء کرام نظارت بر امور مسوولان و مردم است که یک مسوولیت سنگین است و باید به درستی انجام شود، الله متعال حکومت را در دست بندگان پاک و نیک خود قرار داده است و ما وظیفه داریم مسوولیت محوله را به شکل درست انجام دهیم.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر