وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی از خدمات مخابراتی در ولایت ننگرهار دیدار بعمل آورد

superadmin
پنجشنبه ۱۳۴۸/۱۰/۱۱ - ۵:۳

محترم عبدالرزاق وحیدی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و هیات همراه شان به روز شنبه مورخ 12 ثور 1394 طی سفری که به ولایت ننگرهار داشت؛ از بخشهای مختلف سکتور مخابرات در آن ولایت دیدار نمود.

وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در این سفر از بخشهای شرکت افغان تیلی کام، خدمات پستی و خدمات مخابراتی دیدار بعمل آورد. وی در این سفر، هنگام باز دید از زیربناهای خدمات مخابراتی، دست آورد های مخابراتی را در کشور بی پیشینه خوانده و بر گسترش آن تاکید ورزید.

محترم عبدالرزاق وحیدی گفت که وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی می خواهد  تا دست آورد های چند سال گذشته را حفظ نموده  و نیز فعالیت های شرکت افغان تیلی کام را گسترش دهد. 

وزیر مخابرات گفت که این وزارت می خواهد تا همه مردم افغانستان از سهولت های خدمات مخابراتی و انترنتی در زنده گی شان بهره مند گردد.

همچنان محمد حنیف گردیوال سرپرست ولایت ننگرهار که وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی را هنگام بازدید از خدمات مخابراتی آن ولایت همراهی می نمود؛ پیشرفتها و دست آورد های سکتور مخابرات را در کشور ستودنی خوانده و از فعالیت های شرکت افغان تیلی کام  در آن ولایت ابراز قدر دانی نمود.

باید یاد آور شویم که این نخستین سفرکاری محترم عبدالرزاق وحیدی وزیر مخابرات وتکنالوژی معلوماتی به ولایات پس از معرفی وی به این سمت می باشد. 

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

نظارت از مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت هلمند

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت هلمند از مراکز خدماتی مشتریان شرکت‌های مخابراتی در این ولایت بررسی و نظارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌ها...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

بازگشت به خبر