نشست هیات مدیره افغان تلیکام در مورد توسعه خدمات 4G

Author image
enayat_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۴/۳ - ۱۶:۱
m


این نشست با حضور اعضای بورد و روسای بخش‌های مختلف شرکت تحت ریاست محترم محمد هاشمی سرپرست و نامزد وزیر تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس برگزار شد.
 در این نشست کارکردهای سه ماه اخیر این شرکت که با وجود مشکلات ناشی از ویروس کرونا مصروف عرضه خدمات بوده را بحث و بررسی و روی پلان‌های آینده و حل چالش‌ها برای بهبود خدمات به لحاظ کمی و کیفی، بحث‌های تفصیلی کردند.
 رئیسان مالی، عملیاتی سیمدار، عملیاتی بی‌سیم، تجارتی، مالی و تکنالوژی معلوماتی با ارائه پریزنتیشن در مورد فعالیت‌های انجام شده و آینده یادآور شدند که چندین پروژه از جمله ارتقا یا اپگرید زیر بناهای آی‌تی و مخابراتی، FTTH،  Transit Hub  و توسعه شبکه 4G را از پروژه‌هایی یاد کردند که کار بالای آن جریان دارد.    
اعضای بورد با اشاره به تخریب و یا حریق شدن ۱۶۰ سایت این شرکت در ولایات مختلف طی یک سال اخیر، برای اعمار و فعالیت دوباره آنها تاکید کردند.

m

 

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر