نشست هیات رهبری شرکت مخابراتی افغان تلیکام برگزارشد

naweed_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۴/۱۸ - ۸:۱۲
hh

این نشست بعد از ظهر روز (سه شنبه، 17 سرطان) به ریاست محترم محمد فهیم هاشمی سرپرست و نامزد وزیر تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس و مسؤلان شرکت افغان تلیکام برگزار شد. در این نشست ابتدا گزارش اجراآت و چگونگی خدمات شرکت افغان تلیکام مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت و روی تصمیم گیری های جمعی و شفاف در امور این شرکت تأکید شد.

آقای هاشمی تصریح کرد که از این پس تمام تصمیم گیری های مرتبط با این شرکت باید به صورت جمعی و توسط هیات عامل اتخاذ شود و هرگونه تغیر و تبدیلی افراد در این شرکت نیز قطعاً متوقف شود مگر اینکه بر اساس اصول، ضرورت و یا هم به هدف اصلاحات در این شرکت باشد.

در این نشست همچنین چگونگی خدمات شرکت مخابراتی افغان تلیکام در ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و به مسؤلان ذیربط هدایت داده شد تا چالش ها و کاستی های احتمالی را شناسایی و برای رفع آنها هرچه زودتر اقدام کنند.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر