دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

naweed_admin
شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
بزرگان ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان دیدار نموده و در مورد وضعیت مخابرات و برخی مشکلات دیگر بحث و گفتگو کرد.

بزرگان و موسفیدان مردم ولایت لغمان مشکلات خود را در خصوص خدمات مخابراتی و انترنتی با محترم وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در میان گذاشته و در زمینه حل این مشکلات خواهان همکاری شدند.

محترم مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی مشکلات آنان را شنیده و وعده سپرد که در مورد حل مشکلات آنان تلاش خواهد ورزید، محترم وزیر مخابرات گفت که وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی پلان دارد تا برای مناطق که خدمات مخابراتی در آنجا وجود ندارد، تسهیلات مخابراتی و انترنتی فراهم نماید.

بزرگان ولایت لغمان

در این دیدار، نمایندگان مردم ولایت لغمان بخاطر اینکه درهای مقامات و رهبران به روی آنان باز است و با سهولت می‌توانند مشکلات خود را به موقع با مسوولان شان در میان بگذارند ابراز خوشحالی کردند.

محترم وزیر مخابرات توضیح داد که مسوولان امارت اسلامی افغانستان از بین ملت برخاسته اند و خدمت به این ملت باعث افتخار آنان است.

محترم مولوی نجیب الله حیات حقانی گفت ما متعلق به ملت هستیم و ملت از ماست و هرگز به سمت و جهت مقید نیستیم، بلکه تعهد ما بر اساس دین مبین اسلام است که شامل همه مردم و تمام نقاط و ولایات افغانستان است و ارائه خدمت برای مردم افتخار است.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر