کارمندان شایسته طبقه اناث وزارت مخابرات و ده زنان برتر در سکتور ICT تقدیر شدند

Author image
Alireza Khaliqyar
چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۰
کارمندان شایسته طبقه اناث وزارت مخابرات و ده زنان برتر در سکتور ICT تقدیر شدند

هيئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی امروز از روز جهانی زن، در حضور کارمندان اناث وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و زنان فعال در سکتور مخابرات و تکنالوژی معلوماتی تجلیل نمودند.

محترم شهزاد آريوبی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در این نشست گفت که زنان در کنار مردان نقش اساسی را در راستای انکشاف سکتور مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ایفا نموده است، مسئولیت ما است که نقش زنان را در این سکتور بیشتر بسازیم، فرصت های کاری را برای شان مساعد ساخته و از استعداد آنها در این سکتور استفاده نماییم.

به گفته محترم آریوبی وزارت مخابرات برنامه های وسیع در این راستا دارند، در آینده نزدیک شاهد برنامه های کار آموزی خواهید بود که ۵۰ فیصد آن را به زنان اختصاص می دهد.

وزیر مخابرات همچنان افزود که از سوی دیگر، در پروژه دیجتل کاسا یک بخش خاص را برای ارتقا ظرفیت زنان در سکتور ICT درنظر گرفتیم.

محترم شهزاد آریوبی در اخیر برنامه، بجا دانستند که از کارمندان شایسته طبقه اناث وزارت مخابرات و زنان فعال در سکتور مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با اعطا تحسین نامه و تقدیم اوارد تقدیر بعمل آوردند‌.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر