حضور نامزد وزیر وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس در کمیسیون مواصلات و مخابرات ولسی جرگه

Author image
enayat_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۴/۴ - ۱۳:۷
m

محمد فهیم هاشمی سرپرست و نامزد وزیر وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون مواصلات و مخابرات ولسی جرگه حضور یافت و به سوالات مطرح شده از سوی اعضای این کمیسیون پاسخ گفت.
کارکرد شبکه‌های مخابراتی در ولایت‌های مختلف، قطع آنتن های مخابراتی، مشکلات در سرعت انترنیت و برخی موضوعات متفرقه دیگر، از مسایلی بود که در این جلسه مطرح شد.
آقای هاشمی در پاسخ به نگرانی‌ها و موضوعاتی که وکلا مطرح کردند گفت بیشتر این نگرانی‌ها و سوالات مربوط به اداره اترا می‌شود.
او گفت: "اداره اترا از سه سال به این سو، به عنوان یک اداره مستقل، تمام مسوولیت‌های شبکه‌های مخابراتی را بردوش دارد و در موارد یاد شده، وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس هیچ مسئوولتیی ندارد."
آقای هاشمی افزود: "بررسی عملکرد شرکت‌های مخابراتی به عهده شرکت اترا می باشد اما وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات و ساینس در مواقع حساس برای جلوگیری از بروز مشکلات با این اداره، همکاری‌های خویش را انجام داده است."
 

m

همینگونه در این دیدار روی تقویت چارچوب حقوقی سکتور تکنالوژی معلوماتی و مخابرات و رشد اقتصادی کشور از طریق این سکتور  و به میان آوردن تحرک با مشارکت  شرکت های خصوصی مخابراتی داخلی و خارجی در سکتور مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و فایبر نوری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در جلسه روز گذشته، وکلای مجلس تمامی سوالات و نگرانی های شان را با سرپرست و نامزد وزیر وزارت تکنالوژی معلوماتی مخابرات و ساینس شریک کردند و آقای هاشمی به تک تک این نگرانی ها پاسخ گفت.
همچنان تصمیم اتخاذ گردید تا بمنظور تحکیم روابط و ایجاد هماهنگی بیشتر میان وزارت تکنالوژی معلوماتی، مخابرات وساینس و کمیسیون محترم مواصلات و مخابرات ولسی جرگه، جلسات منظم مشورتی دایر گردد.
رییس و اعضای کمیسیون مواصلات و مخابرات ولسی جرگه، از حضور آقای هاشمی در جلسه شان تشکر کرده و پاسخ های اورا برای نمایندگان قناعت‌بخش خواندند.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۱:۳۱
Background image

اخذ امتحان شمولیت در نوزدهمین دوره آموزشی ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت پکتیا

در مرکز آموزشی کمپیوتر ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت پکتیا به منظور شمولیت نوزدهمین دوره آموزشی...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۴:۱۸
Background image

آغاز فعالیت خدمات انترنتی 3G در ولسوالی دای چوپان ولایت زابل

بنابر هدایت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و سعی و تلاش ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت زابل...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۱۰:۳۱
Background image

بررسی سایت‌های شرکت مخابراتی سلام در شماری از ولسوالی‌های ولایت پکتیکا

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت پکتیکا سایت‌های شرکت مخابراتی سلام در ولسوالی‌های دیلی، اومنی، اورگون و گیان را مورد بررسی...

بازگشت به خبر