اعلان داوطلبی خریداری تجهیزات پروژه مرکز تبادله انترنت (NIXA):

naweed_admin

تاریخ نشر

تاریخ ختم

موقعیت کابل

موضوع: اعلان داوطلبی خریداری تجهیزات پروژه مرکز تبادله انترنت (NIXA):

نمبر داوطلبی: MCIT/1400/NCB/G-15

نوع قرارداد: بالمقطع

وزارت مخابرات و تكنالوژی معلوماتی از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه تهیه خریداری تجهیزات پروژه مرکز تبادله انترنت (NIXA)اشتراک نموده و آفر های خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه و طبق قانون و طرزالعمل تدارکات طوری سربسته الی ساعت ۱۰:۰۰ بجه قبل از ظهر روز (سه شنبه) مؤرخ ۲۵/۳/۱۴۰۰ به دفتر ریاست تدارکات منزل ۱۴ تعمیر ۱۸ منزله وزارت مخابرات، محمد جان خان وات ناحیه دوم شهر کابل ارائه نمایند.

آفرهای ناوقت رسیده و از طریق ایمیل قابل پذیرش نمی باشد و همچنان داوطلبان می توانند شرطنامه را از ویب سایت اداره تدارکات ملی WWW.NPA.GOV.AF و ویب سایت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی WWW.MCIT.GOV.AF و  از طریق فلش از مدیریت عمومی تدارکات منزل ۱۴ نیز دریافت و اخذ نمایند.

داوطلبان تضمین آفر را به شکل تضمین بانکی که به مبلغ شصت و دو هزارو نه صد (۶۲۹۰۰) افغانی مطابق مندرج شرطنامه در جلسه آفرگشایی ارایه نمایند.

جلسه آفر گشایی ساعت ۱۰:۰۰ بجه قبل از ظهر روز سه شنبه مؤرخ ۲۵/۳/۱۴۰۰ به دفتر ریاست تدارکات منزل ۱۴ ، تعمیر ۱۸ منزله تدویر میگردد.

قابل ذکر است که پول حق الشاعه اعلان از نزد محترم محمد دیدار خزانه دار اخذ البته آویز ها و کتنگ اعلان را رسماً به این اداره تسلیم خواهند نمود و همچنین ریاست محترم مالی بعد از محاسبه و کنترول تعداد کلمات نشر شده پول پرداخت می نمایند، قیمت نشر فی کلمه شش (۶) افغانی می باشد.

 

اسنادها:

لینک شرطنامه داوطلبی خریداری تجهیزات پروژه مرکز تبادله انترنت (NIXA) را از اینجا دانلود نمایید

مکتوب نشر اعلان داوطلبی خریداری تجهیزات پروژه مرکز تبادله انترنت (NIXA)

 

با احترام

معصومه خاوری

وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

داوطلبی های بیشتر...

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۴۶
Background image

اطلاعيه تصميم اعطاي قرارداد

بدينوسيله به تأسي از فقره (2) ماده چهل وسوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانيده ميشود، شرکت مخابراتی افغان تيلي کام در نظر دارد، لات دوم پروژه کندنکاری، پايپ و کيبل اندازی در شش زون . . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۱:۱۰ کابل
Background image

اعلان تصمیم اعطای قرارداد پروژه تهیه و تدارک (۶۱) قلم قرطاسیه باب برای دفاتر مرکزی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

بدین وسیله به تأسی از فقره (۲) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می‌شود، وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی پروژه تهیه و تدارک (۶۱) قلم قرطاسیه باب...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۴ - ۱۲:۱۵ کابل
Background image

اعلان داوطلبی پروژه تهیه و تدارک پرزه جات و ترمیمات ضرورت وسایط وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

وزارت مخابرات و تكنالوژي معلوماتي از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می‌نماید تا در اعلان داوطلبی پروژه تهیه و تدارک پرزه جات و ترمیمات ضرورت وسایط...

بازگشت به داوطلبی ها