معرفی رؤسای جدید ریاست زیربناهای تکنالوژی معلوماتی و ستلایت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

naweed_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۵۵
معرفی رئیسان

در پرتو پالیسی امارت اسلامی افغانستان به هدف سپردن کار به اهل کار، بنا به پیشنهاد وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادر های ورزیده کشور هر یک محترم سید منصور رحیمی که در رشته کمپیوتر ساینس به سطح ماستری تحصیلات عالی دارد و در حال حاضر برای کسب دکتورا در بخش تکنالوژی در پوهنتون نیوکسل انگلستان بطور آنلاین مصروف تحصیل می‌باشد  به حیث رئیس عمومی ریاست زیربناهای تکنالوژی معلوماتی و محترم عنایت الله اتل که در بخش کمپیوتر ساینس به سطح ماستری تحصیل نموده به حیث رئیس ستلایت وزارت مخابرات و تکنالوژی تعین شده اند رسماً توسط محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی  به کارمندان این وزارت معرفی شدند.

در مراسمی که به همین منظور برگزار شده بود، محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی گفت که تا کنون تمامی بست های مسلکی وزارت مخابرات با اشخاص واجد شرایط، مسلکی و آگاه تکمیل گردیده است و برای جذب و استخدام کادر های توانا و تحصیل کرده در زمینه تکنالوژی و مخابرات تلاش صورت می‌گیرد.

عنایت الله اتل و سید منصور رحیمی

محترم مولوی نجیب الله حیات حقانی افزود که محترم سید منصور رحیمی و محترم عنایت الله اتل بر اساس چندین سال تجربه کاری در بخش های مختلف ادارت این وزارت و شایستگی به این بست‌ها تعین شده اند. و ابراز امیدواری کرد که وظایف خود را با صداقت، ایمانداری انجام دهند و از توانایی‌های خود برای انکشاف و توسعه تکنالوژی افغانستان و خدمت جامعه استفاده اعظمی نمایند.

به همین ترتیب رؤسای متذکره نیز اطمینان دادند که وظایف محوله خود را با کمال صداقت و خلوص نیت انجام خواهند داد و تلاش خواهند کرد تا از توانایی‌ها و اندوخته‌های خود در توسعه تکنالوژی معلوماتی استفاده کنند و همچنین از اعتماد رهبری وزارت مخابرات و مقام عالی ریاست الوزرا ابراز سپاس کردند.

سید منصور رحیمی رئیس عمومی زیربنای کلید عامه وزارت مخابرات افغانستان

عنایت الله اتل رئیس ستلایت وزارت مخابرات افغانستان

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۳:۰
Background image

رئیس جدیدالتقرر ریاست دعوت و ارشاد وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت معرفی شد

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و منظوری مقام محترم عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، محترم شیخ الحدیث عنایت الرحمن ...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۳:۸
Background image

ملاقات وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با والی ولایت جوزجان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با محترم قاری صاحب گل حیدر ملاقات نموده و در مورد حل مشکلات و ایجاد سهولت‌های مخابراتی...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۳:۰
Background image

سایت جدید شرکت مخابراتی افغان بیسیم در ولسوالی مندول ولایت نورستان به فعالیت آغاز نمود

بنابر هدایت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، سعی و تلاش ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت نورستان...

بازگشت به خبر