شبکه سلام در ولایت بامیان افتتاح شد

superadmin
پنجشنبه ۱۳۴۸/۱۰/۱۱ - ۵:۳

محترم وهاب الدین سادات معین مالی و اداری وزارت مخابرات وتکنالوجی معلوماتی و هیات همراه شان طی سفری که به روز یکشنبه مورخ 21 ثور سال روان به ولایت باستانی بامیان داشتند، شبکه سلام را رسماٌ در آن ولایت افتتاح نموده و به بهره برداری سپردند.

وهاب الدین ساداد وهیات همراه شان در این سفر مورد استقبال گرم مقامات محلی آن ولایت قرار گرفته و به محفلی که جهت افتتاح شبکه سلام  در مقر ولایت برگزار گریده بود اشتراک ورزیدند. همچنان آقای سادات در این محفل به ایراد سخن پرداخته و پیرامون خدمات شبکه سلام و فعالیت آن برای مردم و مقامات ولایت بامیان معلومات مفصلی اراییه نموده و مزایای استفاده از شبکه سلام را به معرفی گرفتند.

معین مالی و اداری وزارت مخابرات در سخنانش افزود که وزارت مخابرات وتکنالوجی معلوماتی در قسمت عرضه و رسانیدن خدمات مخابرات و انتر نتی برای مردم کشور طی سالهای گذشته تلاش های مستمر و پیگیرانه ای داشته  که نتیجه اش برای همه مردم هویدا است. وی افزود که این وزارت همچنان متعهد است تا خدمات خوب و با کیفیت را با قیمت مناسب در تمام گوشه و کنار مملکت برای هموطنان ما از هر طریق ممکن تو سعه دهد. وی گفت: به همین لحاظ است که این وزارت شبکه سلام را وارد مارکیت مخابرات نموده تا بتواند از طریق رقابت آزاد در مارکیت مخابرات کشور خدمات موثر و با کیفیت مخابراتی و انتر نتی را با قیمت مناسب برای هموطنان ما پیشکش نماید.

محترم وهاب الدین سادات در ادامه افزود ما افتخار داریم که امروز این شبکه را در ولایت بامیان  افتتاح می نماییم تا مردم ولایت بامیان نیز از مزایای خدمات مخابراتی و انترنتی این شبکه مستفید شده  و با استفاده از خدمات آن در امور روزانه خویش بهبود بخشند.

در این محفل غلام علی وحدت والی ولایت بامیان نیز به ایراد سخن پرداخته و در طی سخنانش از کار کرد های وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی در طی یک دهه اخیر تمجید به عمل آورده و از فعالیت مخابرات در آن ولایت ابراز رضایت نمودند.

وی همچنان افتتاح شبکه سلام را در آن ولایت امرنیک و کار قابل قدر از جانب وزارت مخابرات برای مردم آن ولایت خواند.

افتتاح شبکه سلام در ولایت بامیان در حالیست که این شبکه چندی قبل در کابل توسط رییس جمهور کشور و پس از آن  در اکثرولایت های کشور توسط مقامات وزارت مخابرات وتکنالوجی معلوماتی افتتاح گردیده است.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

نظارت از مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت هلمند

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت هلمند از مراکز خدماتی مشتریان شرکت‌های مخابراتی در این ولایت بررسی و نظارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌ها...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

بازگشت به خبر