جلسه هماهنگی برای آغاز توزیع جوازسیر و جوازرانندگی هوشمند برگزار شد

ashiq_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۸/۷ - ۹:۳۹
د موټر ځیرکو جوازونو د وېش په پار، د همغږۍ ناسته وشوه

جلسه مشترک برای بررسی روند کار توزیع جوازسیر و جواز رانندگی دیجیتلی، امروز، دوشنبه، 6 عقرب 1398 با حضور محمد فهیم هاشمی سرپرست و نامزد وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، یما یاری وزیر ترانسپورت، احمدذکی سرفراز شاروال کابل و داوود چکری رییس اداره ترافیک، برگزار گردید.
در این جلسه، به تفصیل روی مشکلات فراراه آغاز دیجیتل سازی جواز سیر و جواز رانندگی، صحبت شد و محمد فهمیم هاشمی، سرپرست و نامزد وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، خواستار حل هرچه عاجل مشکلات کنونی و آغاز این پروژه گردید.
آقای هاشمی ضمن آمادگی این وزارت برای هرنوع همکاری با ادارات مسوول دیگر، تاکید کرد که این روند می تواند مشکلات زیاد شهروندان کشور را حل نماید و باید در این راستا، هماهنگی های بیشتری صورت گیرد.
یمایاری وزیر ترانسپورت، احمدذکی سرفراز شاروال کابل و داوودچکری رییس عمومی ترافیک نیز در این جلسه در باره آمادگی های شان برای آغاز این پروژه صحبت کردند.
آقای یاری وزیر ترانسپورت بر لزوم برگزاری یک جلسه مشترک با وزارت عدلیه برای نهایی کردن قوانین و مقرره های مربوطه تاکید کرد و گفت که وزارت مالیه نیز در قسمت تهیه منابع مالی این برنامه، همکاری نماید.
احمدذکی سرفراز شاروال کابل نیز از آمادگی های این نهاد برای پیشبرد کارها سخن گفته تاکید کرد که هم اکنون، مرکز اخذ امتحان عملی از متقاضیان آماده است و پرسنل لازم نیز برای پیشبردکارهای مراجعین، استخدام شده است.
در این نشست، شرکت کنندگان تاکید کردند که تمامی آمادگی های لازم توزیع جوازسیر و جوازرانندگی هوشمند، باید نهایی گردد و کمیته های کاری مشترک برای رسیدن به این هدف، کارهای شان را آغاز کنند.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر