برگزاری جلسۀ هماهنگی بین ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت ننگرهار و شرکت‌های مخابراتی

naweed_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۳
ولایت ننگرهار

رهبری ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت ننگرهار طی جلسۀ با مسوولان ولایتی اداره اترا و شرکت‌های مخابراتی دیدار کرد.

در این جلسه نحوه اجرای پروژه دهم (تی دی اف) اداره محترم اترا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تمام شرکت‌های مخابراتی توصیه شد که کار این پروژه را مطابق به طرح‌ها و میکانیزم ارائه شده انجام دهند و تأکید گردید که پروسه ایجاد، نصب، انتقال و حذف سایت‌های مخابراتی در هماهنگی با ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت ننگرهار و اداره محترم اترا انجام شود.

همچنین تأکید شد که ثبت و توزیع سیم کارت‌ها، طبق طرزالعمل جدید انجام شود و برای رفع مشکلات خدمات مخابراتی در این ولایت راه حل جستجو گردد.

قابل یادآوریست که نمایندگان شرکت‌های مخابراتی متعهد شدند که موارد فوق را در هماهنگی با ریاست مخابرات ولایت مذکور مطابق طرزالعمل جدید اداره اترا انجام دهند.

 

تازه ترین خبر

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۵۶
Background image

فراغت ۷۵ تن از مؤسسه‌ای شیدو ولایت ننگرهار در زمینه‌ای آموزش تکنالوژی معلوماتی و ساخت موبایل

بر اساس توافقنامه بین وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و موسسه شیدو، ورکشاپ آموزشی در بخش‌های تکنالوژی معلوماتی و ساخت مبایل...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۳۸
Background image

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان با رئیس عمومی اداره اترا

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان با محترم مولوی سید برات شاه آغا ندیم رئیس عمومی اداره اترا وزارت مخابرات و...

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۶:۵
Background image

برگزاری جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به ریاست محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی سرپرست این وزارت...

بازگشت به خبر