برگزاری جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

naweed_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۶:۲۵
جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات

جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی تحت ریاست الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر این وزارت برگزار شده و موضوعات مطابق اجندای جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه فعالیت‌ها و عملکرد‌های ریاست‌های مختلف این وزارت مورد ارزیابی قرار گرفته و گزارش‌های آنها استماع گردیده تأکید شد که تمامی ریاست‌ها امور خویش را مطابق پلان  با سرعت و هماهنگی گسترده انجام دهند.

طی این جلسه پلان‌های کاری و تدارکاتی ریاست‌های ولایتی نیز مورد بحث قرار گرفت و گزارش در باره تجهیز مراکز آموزشی کمپیوتر ولایات توسط رییس عمومی تحقیق و توسعه تکنالوژی معلوماتی ارائه گردید.

محترم وزیر مخابرات روی تقویت مراکز آموزشی کمپیوتر در ریاست‌های ولایات تأکید کرد و افزود که باید در بخش ارتقای ظرفیت به این مراکز آموزشی توجه خاص صورت گیرد.

به همین ترتیب محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی افزود: که آنعده کارمندان وزارت که به ورکشاپ‌های داخلی و خارجی معرفی می‌شوند باید دستآوردهای خود را به صورت عملی و کتبی با وزارت شریک سازند تا از اندوخته‌های آنها در بهبود اجرای امور استفاده شود.

در این جلسه جذب کادرهای علمی نیز مورد بحث قرار گرفت و تأکید شد که برای تقویت بخش‌های تخنیکی و تکنالوژی، کادرهای علمی جذب و به کار گماشته شوند.

قابل یادآوریست که وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی تا اکنون کادرهای مسلکی کشور را در رشته‌های تخنیکی که سطح تحصیلات آنها تا مقطع دکترا می باشد جذب و به کار گرفته است که در رشد و توسعه تکنالوژی در کشور مؤثر بوده اند.

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۴۹
Background image

برگزاری جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به ریاست محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی سرپرست این وزارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۵۵
Background image

معرفی رؤسای جدید ریاست زیربناهای تکنالوژی معلوماتی و ستلایت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

در پرتو پالیسی امارت اسلامی افغانستان به هدف سپردن کار به اهل کار، بنا به پیشنهاد وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۱۲
Background image

برگزاری ورکشاپ یک روزه ارتقاء ظرفیت برای کارمندان وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

ریاست پلان و پالیسی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ورکشاپ آموزشی یک روزه را تحت عنوان پلانگذاری و گزارش‌دهی جهت ارتقاء ظرفیت کارمندان...

بازگشت به خبر