ورکشاپ دو روزه امنیت سایبری برای کارمندان تخنیکی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

naweed_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۰:۱۰
تهدیدات سایبری

به تاریخ ۲۳ و ۲۴ ماه جوزای سال جاری ورکشاپ دو روزه تحت عنوان  Mastering Cyber Security: Risk Mitigation Tools, Devices, AI Trends, SDN Solutions, and Capacity Building for Experts توسط شخص خارجی محترم داکتر هشام علی کارشناس امنیت سایبری در هماهنگی با ریاست امنیت سایبری ریاست عمومی زیربناهای تکنالوژی معلوماتی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی برگزار گردید.

تکنالوژی معلوماتی در پهلوی پیشرفت سریع خود دارای مزایا و معایب نیز می‌باشد اگر از یک طرف، دنیا به دلیل پیشرفت تکنالوژی نزدیکتر شده است، فاصله‌ها از بین رفته اند، افکار، نظرات، ایمیل‌های رسمی و روابط همه و همه به فاصله یک کلیک محدود شده اند، اما از سوی دیگر، امنیت معلومات در این فضا، ایجاد مشکل در بخش صحت و تأثیر بر محیط زیست نیز می‌تواند نگرانی‌هایی را ایجاد کند که برای آگاهی از آن به افراد متخصص در این قسمت نیاز می‌باشد.

تهدیدات سایبری

در این ورکشاپ بیش از ۱۰۰ تن از کارمندان تخنیکی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی اشتراک ورزیده بودند، در مورد تهدیدات سایبری، روش‌های جلوگیری از تهدیدات سایبر و اصطلاحات جدید در بخش امنیت سایبری توسط محترم داکتر هشام علی کارشناس امنیت سایبری که یک شخص خارجی می‌باشد معلومات ارائه شد.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۱ - ۱۱:۴۸
Background image

آغاز کار عملی تطبیق پروژه دهم تی دی اف وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در ولایت کنر

از جمله‌ای ۲۳ سایت شبکه مخابراتی سلام، که سروی آنها قبلاً تکمیل شده بود، کار ساخت و ساز ۴ سایت آن آغاز...

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۸ - ۱۴:۵۳
Background image

۱۰ میلیون سیمکارت مخابراتی به طور قانونی ثبت گردیده است

با آغاز تطبیق طرزالعمل جدید وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در خصوص ثبت نام سیمکارت‌ها، تاکنون ده میلیون سیمکارت مخابراتی...

بازگشت به خبر