همکاری رساندن خدمات مالی میان ام پیسه شرکت روشن وافغان پست آغازگردید

superadmin
پنجشنبه ۱۳۴۸/۱۰/۱۱ - ۵:۳

همکاری های رسانیدن خدمات پولی ومالی ازطریق پسته خانه ها امروز چهارشنبه مورخ 21/7/1392 طی کنفرانس مطبوعاتی که درسالون کنفرانسهای ریاست پست وزارت مخابرات وتکنالوجی معلوماتی تدویر یافته بود، آغازگردید.

این کنفرانس که با حضور نماینده شرکت روشن ورییس پست وزارت مخابرات وتکنالوجی معلوماتی دایر گردیده بود، نخست بانو شیرین رحمانی نماینده کمپنی مخابراتی روشن در مورد فعالیت های ام پیسه معلومات داده گفتندکه ام پیسه در سال 1388 توسط شرکت مخابراتی روشن راه اندازی گردید که تا به حال فعالیت های خوبی داشته است. وی افزود: شرکت روشن تصمیم گرفته تا با افغان پست یکجا خدمات مالی را درسراسر کشور به شکل مطمیین وموثرانجام دهد، بنا براین امروز کارخویش را رسماً آغاز می نماییم.  

محترم احمد وحید ویس رییس پست وزارت مخابرات وتکنالوجی معلوماتی درمورد راه اندازی این نوع فعالیت ها وهمکاری با شرکت روشن ابراز خرسندی نموده گفتندکه این یک گام بلند ودست آورد خوبی برای ما محسوب می شود. وی عرضه اینگونه خدمات را درحیات اقتصادی واجتماعی مردم ارزنده خوانده وفرمودند که قرارداد دراین مورد قبلا منعقد گردیده، مامورین آموزش مسلکی دیده است ویک مقدار پول نیز درحساب پسته خانه های شهری ریخته شده است. 

آقای ویس اضافه کرد که سر از فردا این کار عملا آغاز می گردد که دور نخست آن به مدت شش ماه بطور آزمایشی می باشد وبعد از ارزیابی ونتیجه گیری درقدم اول از پسته خانه های شهرکابل شروع و بعدا به سایر ولایات، شهر ها وروستاهای کشور گسترش داده می شود.

رییس پست گفت که هردو جانب مصمم است تا در جوار رساندن خدمات مالی داخلی، خدمات بین المللی را نیز با پیوستن به شبکه جهانی ویستریونن وسایر امکاناتی که مارا به جهان وصل می نماید، آغاز نمایند.  وی همچنان این خدمات را درحصه توزیع معاشات مامورین مفید دانسته گفت که هر کارمند درهرجامی تواند معاش خویش را اخذ ویا آن را در مبایل خویش داشته باشد.

باید یاد آورشد که آنان باقطع نوار شروع فعالیت های خویش را رسماً افتتاح نمودند وانتظارمی رود که با آغاز این گونه فعالیت ها از طرف افغان پست وام پیسه روشن سهولت های گسترده ای درقسمت رساندن پول وخدمات مالی به مردم کشور دست می دهد و هموطنان ما می توانند که درهرگوشه وکنار وکشور، وخارج از کشور پول خویش را به شکل مطمیین وآسان فرستاده ودریافت نمایند.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

نظارت از مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت هلمند

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت هلمند از مراکز خدماتی مشتریان شرکت‌های مخابراتی در این ولایت بررسی و نظارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌ها...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

بازگشت به خبر