معین جدید مالی و اداری وزارت مخابرات معرفی شد

superadmin
سه‌شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۰
Deputy Minister

طی محفلی که به روز دوشنبه 20 جدی 1395  با حضورداشت هیات رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، وزیر تجارت و صنایع کشور، استادان دانشگاه و وکلای پارلمان، در مقر وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی دایر گردید، محترم پوهندوی دکتور محمدهادی هدایتی بحیث معین مالی و اداری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی رسماٌ معرفی گردید.

در این محفل نخست، محترم سید احمدشاه سادات معین تخنیکی و سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به ایراد سخن پرداخته و موقف معینیت مالی و اداری را برای آقای هدایتی تبریک گفت. وی همچنان از کارکردهای محترم وهاب الدین سادات معین پیشین مالی و اداری این وزارت ستایش بعمل آورده و وی را یکی از افراد تاثیرگذار و بادرایت در راستای انکشاف و پیشرفت این وزارت خواند.

همچنان سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، ابراز امیدواری نمود که با درایت و توانایی جناب دکتور هدایتی، بهبود و تغیرات مثبت و سازنده بیشتر در امور کاری این اداره رونما گردد.

محترم وهاب الدین سادات معین پیشین مالی و اداری وزارت مخابرات نیز در سخنانش، این موقف را به آقای هدایتی تبریک گفته و آرزوی موفقیت برایش نمود. آقای سادات از کارکردش در این وزارت درطی دوران ماموریتش ابراز رضایت نموده و از اعتماد رهبری دولت بالای خودش سپاسگزاری نمود.

محترم پوهندوی دکتور محمدهادی هدایتی نیز به نوبه خود در این محفل صحبت نموده و از رهبری حکومت برای اینکه او را شایسته این موقف در امر خدمتگذاری دانسته اند، تشکری بعمل آورد. آقای هدایتی همچنان از معین پیشین این وزارت نیز تشکری کرده و آرزوی موفقیت در تمام امور برایشان نمودند.

وی در طی سخنان خویش افزود که من متعهد هستم تا از تمام علمیت، تحصیل و تجربه خود استفاده نموده و صادقانه برای مردم خدمت نمایم. آقای هدایتی همچنان بیان داشت که تعین و اررزیابی ساختار اداره، استفاده از نیروی متخصص و تحصیل کرده، بازبینی پلان های مالی و اداری اداره، شفافیت، حسابدهی  و تحلیل و وضعیت کنونی و پلانگذاری درست از اولویت‌های کاری من خواهد بود.

باید متذکر شد که محترم پوهندو دکتور محمدهادی هدایتی یکی از کدرهای متخصص کشور بوده و قبل از این نیز به حیث معاون مالی و اداری پوهنتون کابل ایفای وظیفه نموده است. وی در عین زمان استاد رشته کمپیوتر ساینس پوهنتو کابل نیزمی باشد.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

نظارت از مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت هلمند

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت هلمند از مراکز خدماتی مشتریان شرکت‌های مخابراتی در این ولایت بررسی و نظارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌ها...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

بازگشت به خبر