عرضه سیم‌ کارت‌های سلام در نمایندگی‌های افغان‌ پُست:

Author image
enayat_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۹/۲۶ - ۱۳:۶
موافق نامه


تفاهم‌نامه همکاری میان ریاست افغان‌پستِ وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و شرکت افغان‌ تیلی‌کام امروز سه شنبه، 26 قوس به امضا رسید.
براساس این تفاهم، پس از این سیم‌ کارت‌های شرکت سلام در نمایندگی‌های افغان پست در سراسر کشور به قیمت اصلی آن عرضه می‌گردد.
احمد وحید ویس رییس افغان پست در برنامه امضای این تفاهم‌نامه به خبرنگاران گفت: «این تفاهم‌نامه به منظور تقویت همکاری میان افغان‌ تیلی‌کام و افغان‌ پست برای ایجاد سهولت‌های اینترنیتی و فروش سیمکارت‌های سلام در سراسر کشور از طریق افغان‌پست به امضا می‌رسد.»

افغان تلیکام


انجینیر محمد شریف معاون شرکت افغان تیلی‌کام نیز در این برنامه گفت: « پس از امضای این تفاهم‌نامه مشکلات قبلی در راستای توزیع سیم‌کارت های سلام از بین خواهد رفت و هموطنان ما می‌توانند خدمات مخابراتی و سیم‌ کارت‌های سلام را از نمایندگی‌های افغان‌پست در سراسر کشور بدست آورند.»
بر اساس این تفاهم‌نامه سیم‌کارت‌‌ سلام در بدل «صد افغانی» با داشتن پنجاه افغانی کریدیت، در تمام نمایندگی‌های افغان‌‌پست قابل عرضه می باشد.

افغان پست

 

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر