سرپرست وزارت مخابرات وتکنالوجی معلوماتی باهیات رهبری اداره اترا دیدارنمود

superadmin
پنجشنبه ۱۳۴۸/۱۰/۱۱ - ۵:۳

محترم بریالی حسام معین تخنیکی وسرپرست وزارت مخابرات وتکنالوجی معلوماتی صبح روز چهارشنبه مورخ 3 قوس 1393 طی جلسه ای که در اداره تنظیم خدمات مخابراتی(اترا) برگزار گردیده بود، باهیات رهبری این اداره دیدار نموده و پیرامون موضوعات کاری با آنها صحبت کرد.

در این دیدار محترم بریالی حسام پیرامون اهمیت و نقش اداره اترا در تنظیم خدمات مخابراتی صحبت نموده گفت که اداره اترا یک اداره مهم بوده و نقش عمده را در قسمت تنظیم خدمات مخابراتی وسرمایه گزاری ها به عهده دارد. وی به هیات رهبری اداره اترا گفت؛ بادر نظرداشت اهمیت اداره اترا باید وظایف محوله به این اداره مطابق به قوانین ومقررات و با هماهنگی کامل بین ریاست ها و ادارات این اداره به وجه احسن اجرا گردد تا مبادا کاستی هایی در کارکرد اترا بوجود آید.

همچنان محترم عبدالوکیل شیرگل رییس اداره اترا در این جلسه پیرامون کارکرد ها و مشکلات این اداره صحبت کرده و تمام دست آورد ها و فعالیت خویش را به جلسه بیان داشتند.

سرپرست وزارت مخابرات وتکنالوجی معلوماتی نیز هدایت ها و رهنمایی های لازم را در عرصه کاری آنها به هیات رهبری اترا اراییه نمود و همچنان به  رسیده گی های لازم در قسمت کارهای آنان تاکید کرد.

 

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

نظارت از مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت هلمند

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت هلمند از مراکز خدماتی مشتریان شرکت‌های مخابراتی در این ولایت بررسی و نظارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌ها...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

بازگشت به خبر