دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با بزرگان و سران اقوام ولایت کنر

naweed_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۸/۲۵ - ۱۴:۴۳
بزرگان ولایت کنر

محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با بزرگان و سران اقوام ولایت کنر دیدار نموده و در مورد مشکلات این ولایت بحث و گفتگو کرد.

محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی ضمن خوش آمدید به میهمانان، ولایت کنر را یکی از ولایات مهم کشور توصیف کرد که در کنار زیبایی های طبیعی، دارای دریا های سرشار و منابع طبیعی غنی است و مردم آن در راه آزادی و استقلال کشور فداکاری های بزرگی انجام داده اند.

در این دیدار، بزرگان ولایت کنر از ایجاد امنیت در کشور ابراز خوشحالی کرده و افزودند که در حال حاضر شرایط برای سرمایه گذاری در افغانستان مساعد می باشد و یاد اوری نمودند که دولت باید در فراهم کردن فرصت ها در این زمینه با آنان همکاری کند. همچنین آنان  از تلاش وزارت مخابرات در خصوص فراهم نمودن امکانات دسترسی بیشتر و راحت تر به انترنت و مخابرات نسبت به قبل ابراز قدردانی کردند.

دیدار وزیر مخابرات با بزرگان ولایت کنر

محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی گفت که بر اساس شریعت انان خدمتگزار مردم هستند و اطمینان داد که برای تامین یک زندگی مرفه و راحت برای هموطنان تلاش می کنند.

محترم وزیر صاحب گفت که به منظور ایجاد ثبات در کشور، در حال حاضر پروژه های بزرگی در افغانستان تحت کار است که از یک سو برای هزاران تن از هموطنان فرصت های کاری را فراهم کرده است و از سوی دیگر، پس از تکمیل شدن، نقش بسیار مهمی در توسعه و حرکت چرخ اقتصاد کشور خواهد داشت.

همچنین جناب وزیر صاحب توضیح داد که ملت و دولت در پیشترفت و آبادی کشور و تحکیم نظام اسلامی دست به دست هم داده و با یکدیگر کمک و همکاری می کنند تا بتوانیم  کشور را از مصائب و گرفتاری های دهه های گذشته نجات دهیم.

محترم حقانی صاحب به بزرگان محاسن سفیدان ولایت کنر اطمینان داد که برای حل مشکلات آنها همکاری خواهد کرد و وعده سپرد که تمام مشکلات آنها را با رهبری امارت اسلامی افغانستان شریک خواهد ساخت.

قابل ذکر است که وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به منظور رفع مشکلات مسافران علاوه بر سایر ساحات در مسیر شاهراه ننگرهار کنر ، سایت های مخابراتی ایجاد می نماید، که با فعال شدن آنها مشکلات مخابراتی مسافران این مسیر حل خواهد گردید.

 

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

معرفی رییس و آمر جدیدالتقرر ریاست امور حقوقی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، دو تن از کادرهای ورزیده...

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۲۹
Background image

دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین ولایت لغمان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با تعداد بزرگان و متنفذین مردم ولایت لغمان...

بازگشت به خبر