دیدار معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان با رئیس عمومی اداره اترا

naweed_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۳۸
رئیس اترا

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان با محترم مولوی سید برات شاه آغا ندیم رئیس عمومی اداره اترا وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی دیدار کرد.

طی این دیدار رئیس عمومی اداره اترا وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، پلان این اداره را به هدف تقویت سکتور مخابراتی، ارائه خدمات با کیفیت و گسترش پوشش خدمات مخابراتی با معاونیت سیاسی ریاست الوزرا شریک نمود.

مولوی سید برات شاه آغا ندیم گفت: بر اساس ارزیابی‌های آنها، اداره اترا از نظر مسلکی و ارائه خدمات بهتر نسبت به گذشته در وضعیت بهتری قرار دارد و اطمینان داد که برای هموطنان سهولت‌های مخابراتی بیشتری را فراهم خواهد کرد .

معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان محترم مولوی عبدالکبیر از اقدامات و کارکردهای وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی قدردانی نموده و ابراز امیدواری کرد که اداره اترا به ارائه خدمات مخابراتی در مناطق دوردست کشور اولویت دهد و همچنین توصیه کرد که برای حل مشکلات موجود در بخش مخابرات راه حل‌های مناسب و اصولی جستجو نماید .

 

تازه ترین خبر

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۰:۱۰
Background image

کارکرد و فعالیت‌های ادارات ملکی ولایت پکتیا مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت

کارکرد و فعالیت‌های ادارات ملکی ولایت پکتیا توسط کمیته مشترک پنج نفره ولایت پکتیا مورد بررسی...

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۸:۴۶
Background image

اتصال پنج سایت مخابراتی به فایبرنوری در گردیز مرکز ولایت پکتیا

بر اساس هدایت مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به هدف گسترش فایبرنوری در نتیجه تلاش‌های ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت پکتیا، پنج سایت مخابراتی...

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۸:۱۴
Background image

برگزاری جلسه هماهنگی بین ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز و شرکت‌های مخابراتی

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز طی جلسه‌ای، با مسوولان ولایتی اداره تنظیم خدمات مخابراتی (اترا) و شرکت‌های مخابراتی...

بازگشت به خبر