دیدار سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با مسوولان شرکت MTN

naweed_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱/۱۰ - ۱۳:۳۵
MTN

محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، با محترم عباد رضا رییس شرکت MTN و محترم هدایت الله زاهد رییس خدمات موسسه‌‌ای این شرکت دیدار کرده و موضوع این جلسه را بحث حضوری در مورد فروش مسوولانه شرکت MTN به شرکت M1 عنوان کرد.

در ابتدا مسوولان شرکت MTN از انتقال مسوولانه اسهام این شرکت به M1 اطمینان داده و خواستار برگزاری همچو جلسه‌ در حضور رییس الوزرای امارت اسلامی تا روزهای آینده گردید.

محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی اولتر از همه در مورد تحولات مثبت در عرصه اقتصادی، اجتماعی، اداری و در مورد بلند رفتن گراف عایدات کشور صحبت نموده و شرایط کنونی کشور را برای سرمایه گذاری مناسب دانست.

سرپرست این وزارت در مورد حل مشکلات اینترنت، فریکونسی و سپکترم نیز وعده همکاری داده و یکبار دیگر بر انتقال مسوولانه شرکت MTN به M1 مطابق اصول و مقررات کشور و معیارهای جهانی تاکید نمود.

قابل یادآوری است که این جلسه به طور حضوری براساس فیصله جلسه قبلی که به تاریخ ۲۲ شعبان ۱۴۴۴ به صورت آنلاین دایر شده بود، برگزار گردید.

 

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۳:۰
Background image

رئیس جدیدالتقرر ریاست دعوت و ارشاد وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت معرفی شد

بنابه پیشنهاد مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و منظوری مقام محترم عالی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان، محترم شیخ الحدیث عنایت الرحمن ...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۳:۸
Background image

ملاقات وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با والی ولایت جوزجان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با محترم قاری صاحب گل حیدر ملاقات نموده و در مورد حل مشکلات و ایجاد سهولت‌های مخابراتی...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۳:۰
Background image

سایت جدید شرکت مخابراتی افغان بیسیم در ولسوالی مندول ولایت نورستان به فعالیت آغاز نمود

بنابر هدایت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، سعی و تلاش ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت نورستان...

بازگشت به خبر