دیدار سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با سفیر جمهوری اسلامی ایران

naweed_admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۷/۱۸ - ۱۲:۱۶
دیدار سفیر ایران با وزیر مخابرات

الحاج مولوی نجیب الله حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با محترم بهادر امینیان سفیر جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه اش در کابل به منظور همکاری‌های دوجانبه ملاقات کرد .
در نخست سرپرست وزارت مخابرات ضمن خوش آمدید به مهمانان، بر اهمیت حسن همجواری و روابط حسنه بین دو کشور تاکید کرده و در مورد دستاوردهای امارت اسلامی طی یک سال گذشته وضاحت داده و به طور مختصر در مورد کارکردهای وزارت مخابرات و بخش‌های این وزارت نیز معلومات ارایه کرد.

در این دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران محترم بهادر امینیان و هیئت همراه اش، آمادگی خود را برای همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله ظرفیت‌سازی، آموزش، ارتباطات، تکنالوژی معلوماتی و تولید محصولات در افغانستان، ابراز نموده و همچنان روی تبادل و شریک‌سازی تجربیات متخصصان بخش تکنالوژی دو کشور تاکید کردند.

بهادر امینیاندر عین حال الحاج نجیب الله حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی از همکاری و تعهد آنان اظهار سپاس نموده و توضیح داد که همکاری مشترک به نفع هر دو طرف است و علاوه بر همکاری در زمینه‌های ظرفیت‌سازی، زیربناها، تولید تجهیزات و سایر قطعات، وی پیشنهاد اتصال فایبر نوری افغانستان از طریق بحر را ارایه کرد تا ایران هم با استفاده از موقعیت جغرافیایی افغانستان از همین امکانات به آسیای مرکزی و جنوب آسیا بهره‌مند شود.

مولوی نجیب الله حقانی

در این نشست محترم احمد مسعود لطیف‌رای معین تخنیکی و مسلکی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، محترم عطام محمد یاری مشاور تخنیکی وزارت، محترم رحمت الله مکی رییس افغان پُست، سید برات شاه آغا ندیم رییس اداره اترا و تعدادی از پرسنل مسلکی و تخنیکی وزارت نیز اشتراک نموده بودند.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۳۸
Background image

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان با رئیس عمومی اداره اترا

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان با محترم مولوی سید برات شاه آغا ندیم رئیس عمومی اداره اترا وزارت مخابرات و...

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۶:۵
Background image

برگزاری جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به ریاست محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی سرپرست این وزارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۱۰
Background image

ارزیابی فیلترشدن ویب سایت‌های غیر اخلاقی مربوط به شرکت‌های مخابراتی در ولایت کابل

مسدود شدن اپلیکیشن‌های انترنتی غیر اخلاقی و سایت‌های انترنتی غیر اخلاقی شرکت‌های مخابراتی...

بازگشت به خبر