دعوت برای ثبت نام بعنوان آغاز کننده احتمالي کسب و کار در برنامه ابتکار

superadmin
پنجشنبه ۱۳۴۸/۱۰/۱۱ - ۵:۳

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، در همکاری با بانک جهانی، سهولت های آغاز کسب و کار جدید را برای شرکت های تکنالوژی که تازه به فعالیت آغاز می کنند، مهیا نموده است. این برنامه آغاز کسب و کار جدید ابتکار نامیده شده است. مدیریت برنامه ابتکار توسط TechNation، صورت می گیرد که یک موسسۀ افغانی تکنالوژی و مدیریت کسب و کار جدید می باشد، و در نظر دارد تا آنعده شرکت های تازه تاسیس شده و بنیان گذاران را استخدام نمائید که نظریات ابتکاری راجع به کسب و کار دارند، و علاقه دارند تا شرکت های شخصی شان را در بخش تکنالوژی معلوماتی تاسیس نمایند، و همچنان آنعده اشخاص با مهارت که علاقمند پیوستن به این شرکت های تازه تاسیس شده می باشند.

برنامه ابتکار برای آغاز کننده گان کسب و کار جدید سهولت ها، وسایل، زیربناها، حمایت لوژیستیکی، خدمات حمایت از انکشاف کسب و کار، نظارت، و آموزش های مورد ضرورت را فراهم خواهد کرد. همه این خدمات رایگان می باشد، تا در تاسیس و تداوم کسب و کار مورد علاقه شانبه آنها کمک شود.

چنانچه کدام نظر کسب و کار جدید یا تولیداتی دارید، و میخواهید آنرا انکشاف دهید و مبدل به یک شرکت سازید، و یا هم دارای مهارت هایی هستید و علاقمند پیوستن به این شرکت های تازه تاسیس شده هستید، لطفاً فورم درخواست کاروبار جدید را الی تاریخ 31 ماه اگست سال 2014 تکمیل کنید.

جهت کسب معلومات بیشتر، لطفاً با ادرس زیر تماس بگیرید:

ایمیل:ibtikaar@technation.af کاپی: ibtikaar@mcit.gov.af

تلیفون: ۸۶۲ ۱۶۱ ۷۸۸ ۹۳+

 

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

نظارت از مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت هلمند

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت هلمند از مراکز خدماتی مشتریان شرکت‌های مخابراتی در این ولایت بررسی و نظارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌ها...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

بازگشت به خبر