تفاهمنامه همکاری میان وزارت مخابرات و کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی به امضا رسید

superadmin
پنجشنبه ۱۳۴۸/۱۰/۱۱ - ۵:۳

در نشست خبری که در مقرکمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، روز شنبه 21 حمل 1395 هجری شمسی  برگزار گردید، تفاهمنامه همکاری در زمینه الکترونیک سازی پروسه‌های کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی با وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به امضا رسید.

محترم عبدالرزاق وحیدی وزیرمخابرات و تکنالوژی معلوماتی که در این نشست صحبت می نمود؛ هدف امضای این تفاهمنامه را همکاری بین وزارت مخابرات وتکنالوژی معلوماتی و کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی عنوان نموده افزود: «بر اساس این تفاهمنامه قرار است یک تیم تخنیکی مشترک از هردو جانب تشکیل شده و روی الکترونیک سازی پروسه‌های کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی کار کنند.»  

آقای وحیدی، حکومت‌داری الکترونیک را یکی از اولویت‌های وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی خوانده بیان داشت که قبل از این نیز تفاهمنامه‌های تطبیق برنامه حکومت‌داری الکترونیک با 11 اداره دیگر به امضا رسیده که در نتیجه آن، قرار است در طول سه سال آینده، پروسه‌های تدارکات، مالی، اداری و منابع بشری ادارات دیجیتال‌ سازی شده و شکل پیوست شده را به خود گیرد.

محترم داکتر احمد مشاهد رییس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی در سخنانش چالشهای اساسی فعلی را در کم‌کاری و فساد در ارایه خدمات خوانده بیان داشت که استفاده از تکنالوژی می‌تواند شفافیت، بهبود و سرعت را در ارایه خدمات بوجود آورد و زمینه‌های مداخله و تصرف اشخاص را کاهش دهد.

وی افزود که کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی 150 پروسه را بازبینی کرده و در نتیجه این تفاهمنامه روی دیجیتال سازی و الکترونیک شدن آن کار صورت می‌گیرد.

باید گفت که انتظارمی‌رود در نتیجه الکترونیک شدن و دیجیتال سازی پروسه‌ها و طرزالعمل‌های اداری، سرعت و موثریت اجراات افزایش یافته و خدمات بهتر برای شهروندان عرضه گردد.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

نظارت از مراکز خدمات مشتریان شرکت‌های مخابراتی در ولایت هلمند

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت هلمند از مراکز خدماتی مشتریان شرکت‌های مخابراتی در این ولایت بررسی و نظارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

گسترش خدمات شرکت‌های مخابراتی در ولایت پروان

با هدايت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تلاش رياست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولايت پروان، ۶ سايت مخابراتی در مرکز و ولسوالی‌ها...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۴۲
Background image

دیدار رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون ولایت کندز

رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز با استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون این ولایت دیدار کرده  و در مورد ارتقا...

بازگشت به خبر