برگزاری جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

naweed_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۶:۵
جلسه رهبری وزارت مخابرات

جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به ریاست محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی سرپرست این وزارت برگزار شد و موضوعات مطابق اجنداء مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ابتدا گزارشات ریاست‌های مختلف استماع گردیده و کارکردهای آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین تأکید شد که تمامی ریاست‌ها باید به اجرای امور یومیه خویش سرعت بخشیده و طبق پلان، کار خود را در هماهنگی گسترده با هم انجام دهند.

روسای وزارت مخابرات

به همین ترتیب در این جلسه گزارش مربوط به ارزیابی فعالیت‌های شرکت‌های خدمات پُستی و تحلیل مارکیت پُستی کشور که توسط رئیس اداره تنظیم خدمات پُستی (اپرا) و کمیته مربوطه ارائه گردید شنیده شده و مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین به این کمیته وظیفه محول گردیده بود که به متقاضیان جدید، جواز خدمات پُستی که شرایط را مطابق با بازار برآورده کرده اند، تسهیلات صدور جواز فراهم کنند.

مسعود صمیم رئیس اپرا

بر اساس این گزارش، تاکنون در مجموع ۱۱ شرکت پُستی در کشور مشغول به فعالیت هستند که ۷ شرکت جواز خود را تمدید کرده و ۴ شرکت دیگر نیز در مرحله تمدید جواز هستند. بنابر معلومات اداره تنظیم خدمات پُستی و تقاضای مارکیت پُست در کشور، برای برخی شرکت‌های پُستی جدید که شرایط ریاست اپرا وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی را برآورده کرده‌اند، جواز خدمات پُستی توزیع خواهد شد.

 

تازه ترین خبر

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۰:۱۰
Background image

کارکرد و فعالیت‌های ادارات ملکی ولایت پکتیا مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت

کارکرد و فعالیت‌های ادارات ملکی ولایت پکتیا توسط کمیته مشترک پنج نفره ولایت پکتیا مورد بررسی...

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۸:۴۶
Background image

اتصال پنج سایت مخابراتی به فایبرنوری در گردیز مرکز ولایت پکتیا

بر اساس هدایت مقام محترم وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به هدف گسترش فایبرنوری در نتیجه تلاش‌های ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت پکتیا، پنج سایت مخابراتی...

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۸:۱۴
Background image

برگزاری جلسه هماهنگی بین ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز و شرکت‌های مخابراتی

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز طی جلسه‌ای، با مسوولان ولایتی اداره تنظیم خدمات مخابراتی (اترا) و شرکت‌های مخابراتی...

بازگشت به خبر