دیدار وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با مسوولان شرکت مخابراتی ام تی ان

naweed_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۲ - ۱۱:۳۲
جلسه با شرکت ام تی ان

محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی وزیر محترم مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به منظور ارتقای کیفیت خدمات و چگونگی انتقال سهام شرکت مخابراتی  ام تی ان به شرکت مخابراتی ام ون در افغانستان با مسوولان این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به نمایندگان این شبکه تأکیدا اظهار کرد که باید تحولی چشمگیر در کیفیت خدمات انترنت و مخابرات ایجاد کنند و برای گسترش خدمات خود تلاش کنند.

در این نشست نمایندگان شرکت مخابرات ام تی ان  ابراز اطمینان کردند که تمامی اقدامات آنها در شرایط فعلی مطابق قانون است.

و تلاش می‌نمایند تا خدمات با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند. همچنین شرکت مخابراتی مذکور اعلام کرد مشکل تخنیکی که چند روز پیش در شبکه آنها رخ داده بود به موقع برطرف شده و فعالیت آن به حالت عادی بازگشته است.

همچنین مسوولان شرکت مخابراتی ام تی ان  از همکاری رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در انتقال سهام این شرکت به  ام تی آن که سبب تسریع روند انتقال می‌شود اظهار تشکر کردند. آنها علاوه کردند که پروسه انتقال اسهام بطور شفاف در حال اجرا شدن است .

محترم الحاج مولوی نجیب الله حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به مسوولان شرکت ام تی ان اطمینان داد که این وزارت در تمامی مراحل قانونی به آنان کمک می‌کند. وی اظهار داشت که وزارت مخابرات سعی می‌ورزد تا در بهبود خدمات، شرکت‌های مخابراتی را در کشور همکاری لازم نماید، به همین منظور در مدت کوتاهی مزایده فریکانس‌ها بین شرکت‌های مخابراتی برگزار خواهد شد و ابراز امیدواری کرد که تمامی شبکه‌های مخابراتی در جهت ارتقای کیفیت خدمات مشترکا تلاش نمایند.

شرکت مخابرات ام تی ان  اطمینان داد که به منظور ارتقای کیفیت در مزایده فریکانس‌ها شرکت کرده و در استاندارد سازی و ارتقای کیفیت خدمات خود سعی می‌نماید.

قابل‌ یادآوریست که محترم وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی تأکید کرد، که ثبت نام و توزیع سیم کارت‌ها باید طبق طرزالعمل انجام شود.

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۴۹
Background image

برگزاری جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به ریاست محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی سرپرست این وزارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۵۵
Background image

معرفی رؤسای جدید ریاست زیربناهای تکنالوژی معلوماتی و ستلایت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

در پرتو پالیسی امارت اسلامی افغانستان به هدف سپردن کار به اهل کار، بنا به پیشنهاد وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۱۲
Background image

برگزاری ورکشاپ یک روزه ارتقاء ظرفیت برای کارمندان وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

ریاست پلان و پالیسی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ورکشاپ آموزشی یک روزه را تحت عنوان پلانگذاری و گزارش‌دهی جهت ارتقاء ظرفیت کارمندان...

بازگشت به خبر