برگزاری جلسه هماهنگی بین ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز و شرکت‌های مخابراتی

naweed_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۸:۱۴
ریاست مخابرات ولایت کندز

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت کندز طی جلسه‌ای، با مسوولان ولایتی اداره تنظیم خدمات مخابراتی (اترا) و شرکت‌های مخابراتی دیدار کرد.

در این جلسه پیرامون موضوعات مختلف مانند: پلان‌های انکشافی شرکت‌های مخابراتی، بهبود کیفیت خدمات، ارتقاء سایت‌ها از 2G به 3G و از 3G به 4G، تطبیق طرزالعمل ثبت سیم کارت‌ها در نمایندگی‌های مستقیم و غیر مستقیم شرکت‌های مخابراتی، جلوگیری از فروش سیم‌کارت‌ها به قیمت بلند، رسیدگی به شکایات اهالی در اسرع وقت، توزیع سکريچ کارت‌ها و کریدیت کارت‌های الکترونیکی (میتیو) توسط پرچون فروشان، هماهنگی مسوولین شبکه‌های مخابراتی با ریاست مخابرات و تکنالوجی معلوماتی ولایت کندز و آمریت زون شمال‌شرق اداره (اترا) در مورد مشکلات مخابراتی، نصب و انتقال تاورهای مخابراتی مورد بحث قرار گرفت.

و به تمام شرکت‌های مخابراتی توصیه شد که با در نظرداشت موضوعات فوق مطابق طرزالعمل اداره اترا کارهای خویش را انجام دهند.

همچنان مسوولین شرکت‌های مخابراتی در رابطه به پلان‌های انکشافی شان در ربع دوم سال ۲۰۲۴ و اعمار سایت‌های جدید از طریق بودجه انکشافی شان معلومات ارائه کردند و متعهد شدند که موارد فوق را در هماهنگی با ریاست مخابرات و اداره اترا مطابق طرزالعمل جدید انجام میدهند.

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۴۹
Background image

برگزاری جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

جلسه هیئت رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به ریاست محترم الحاج مولوی نجیب الله حیات حقانی سرپرست این وزارت...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۵۵
Background image

معرفی رؤسای جدید ریاست زیربناهای تکنالوژی معلوماتی و ستلایت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به کارمندان این وزارت

در پرتو پالیسی امارت اسلامی افغانستان به هدف سپردن کار به اهل کار، بنا به پیشنهاد وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و حکم منظوری مقام عالی...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۱۲
Background image

برگزاری ورکشاپ یک روزه ارتقاء ظرفیت برای کارمندان وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی

ریاست پلان و پالیسی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ورکشاپ آموزشی یک روزه را تحت عنوان پلانگذاری و گزارش‌دهی جهت ارتقاء ظرفیت کارمندان...

بازگشت به خبر