محترم شهزاد آريوبی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی امروز در مراسم فاتحه خوانی همکاران و قربانیان حادثه المناک روز گذشته، حضور یافته و مراتب تسلیت و همدردی خویش را به دوستان و فامیل شهدا ابراز داشتند.

Author image
Alireza Khaliqyar
دوشنبه ۱۳۹۸/۲/۲ - ۱۵:۹

همچنان محترم آرِیوبی دیروز از مجروحین حادثه المناک و همکاران خویش در شفاخانه ها عیادت بعمل اورده و مساعدت های نقدی جلالتمآب رئیس جمهور محمد اشرف غنی را برای شان تحویل نمودند.

محترم آرِوبی افزود که تنها هدف تروریستان ایجاد رعب و وحشت در میان مردم است، با هدف قرار دادن نهاد که برای همه مردم بطور همسان خدمات ارایه می کنند، یکبار دیگر ثابت ساختند که به هیچ معیاری دینی و انسانی ارزش قایل نیستند و این را بدانند که بیشتر از هر زمان دیگر مصمم تر و با اراده تر آماده خدمت به کشور و ملت خویش هستیم.

در حالیکه این حادثه المناک تمام منسوبین وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی را شدیدا متألم ساخته و خود را همدرد و غم شریک خانواده قربانیان می داند، برای شهدا جنات برین، برای مجروحین شفای عاجل و برای بازماندگان شان صبر جمیل استدعا دارند.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۱:۳۱
Background image

اخذ امتحان شمولیت در نوزدهمین دوره آموزشی ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت پکتیا

در مرکز آموزشی کمپیوتر ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت پکتیا به منظور شمولیت نوزدهمین دوره آموزشی...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۴:۱۸
Background image

آغاز فعالیت خدمات انترنتی 3G در ولسوالی دای چوپان ولایت زابل

بنابر هدایت وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و سعی و تلاش ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت زابل...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۱۰:۳۱
Background image

بررسی سایت‌های شرکت مخابراتی سلام در شماری از ولسوالی‌های ولایت پکتیکا

ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ولایت پکتیکا سایت‌های شرکت مخابراتی سلام در ولسوالی‌های دیلی، اومنی، اورگون و گیان را مورد بررسی...

بازگشت به خبر