سرپرست و نامزد وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با احسان الله بیات رییس عمومی شرکت افغان بیسیم دیدار کرد

ashiq_admin
چهارشنبه ۱۳۹۸/۶/۶ - ۱۵:۴۱
د مخابراتو او معلوماتي ټکنالوجۍ سرپرست وزیرد افغان بیسیم شرکت له عمومي رییس احسان الله بیات سره ولیدل

محمد فهیم هاشمی، سرپرست و نامزد وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی امروز، چهارشنبه، 6 سنبله، با احسان الله بیات رییس عمومی شرکت مخابراتی افغان بیسیم دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، آقای هاشمی ضمن اعلام حمایت وزارت از نهادها و شرکت های خصوصی، تاکید کرد که تلاش می کند تا موانع فراروی سرمایه گذاری بخش خصوصی را از میان بردارد.
به گفته او، خدمات بهتر، کیفیت خوب و قیمت مناسب، از خواسته های اساسی مردم است و در این راستا باید حکومت و شرکت های خصوصی، تلاش کنند.
سرپرست و نامزد وزیر وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، از شرکت افغان بیسیم بعنوان یکی از شرکت های خصوصی پیشگام در عرصه مخابراتی است و مردم افغانستان خدمات این شرکت را فراموش نمی کنند.
به گفته هاشمی، اصلاحات همه جانبه در بخش های مختلف وزارات مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در راستای بهبود کیفیت خدمات تکنالوژیک، روی دست گرفته شده است.
او، تامین امنیت شبکه های مخابراتی در ولایات را نیز یکی از اولویت های نهادهای امنیتی و وزارت مخابرات دانست و گفت که در این قسمت، جلسات متعددی صورت گرفته و آمادگی های لازم اتخاذ شده است.
احسان الله بیات، رییس عمومی شبکه مخابراتی افغان بیسیم نیز در این ملاقات، از برنامه های تازه در این شرکت در راستای بهبود ارایه خدمات مخابراتی، یاد کرد و گفت که به زودی بسته های تازه خدمات این شرکت معرفی می گردند.
او گفت که مشکلات امنیتی، گمرکات، مسایل مالیاتی و مشکلات دیگری فراراه سکتور خصوصی است که باید برداشته شوند.
شرکت مخابراتی افغان بیسیم از اولین شرکت های مخابراتی است که در افغانستان در عرصه ارایه خدمات ایجاد گردیده است.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۱۰
Background image

ارزیابی فیلترشدن ویب سایت‌های غیر اخلاقی مربوط به شرکت‌های مخابراتی در ولایت کابل

مسدود شدن اپلیکیشن‌های انترنتی غیر اخلاقی و سایت‌های انترنتی غیر اخلاقی شرکت‌های مخابراتی...

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۶:۲۵
Background image

نظارت و بررسی سایت‌های انترنتی شرکت‌های مخابراتی ولایت کابل

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و اداره اترا به منظور تطبیق حکم مقام عالی ریاست الوزرا مبنی بر مسدود شدن سایت‌ها و اپلیکیشن‌های...

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۵:۱۵
Background image

امضاء تفاهمنامه‌ همکاری میان ریاست مخابرات و انستیتوت تخنیکی و مسلکی ولایت ننگرهار

تفاهمنامه همکاری بین ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و انستیتوت تخنیکی و مسلکی ولایت ننگرهار به هدف ایجاد زمینة مناسب آموزش عملی...

بازگشت به خبر